במפלגת 'טוב' מאשימים: "קיצוני 'דגל' הבריחו ותקפו משתתפים בשמחת בית השואבה"

מפלגת 'טוב', המתמודדת לראשונה בבחירות בירושלים, מאשימים כי "קיצוני 'דגל התורה'" הבריחו ותקפו משתתפים בשמחת בית השואבה שארגנה המפלגה. ב'דגל' לא הגיבו (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום וידאו וסטילס: משה אסולין)

מפלגת 'טוב' המייצגת את החרדים העובדים ומתמודדת בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, במספר ערים, בהם ירושלים, עורכת מדי ערב שמחת בית השואבה באחת השכונות בבירה.

תחילה הייתה זו שכונת הר נוף שאירחה את אנשי רשימת "טוב לירושלים" לשמחת בית השואבה, ואמש (ראשון) הייתה זו שכונת בית וגן, שאירחה אירוע דומה.

אלא שבמפלגת 'טוב' מאשימים כי קבוצה של קיצוניים המשתייכים למפלגת "דגל התורה", מנעו מתושבי השכונה להשתתף בשמחת בית השואבה שארגנה על-ידם.

במפלגת 'טוב' טוענים כי אותם פעילי 'דגל' עמדו במבואות לרחוב בו התקיים האירוע ומנעו מתושבים להגיע למקום.

לטענתם, לאחר-מכן הגיעו אותם אנשי "דגל" אל האירוע עצמו והחלו לגרור תושבים מחוץ למקום באיומים שונים, כאשר כמה מהם אף תקפו פיזית את עו"ד יחזקאל רוזנבלום, מקום 2 ברשימת 'טוב לירושלים' ואת צלם האירוע שתיעד את מעשיהם.

ברשימת 'טוב לירושלים' אומרים כי "קיומן של קבוצות קיצוניות הפוגעות בציבור שלנו רק מדגישה את הצורך ב'טוב' חזקה במועצת העיר שתשחרר את הציבור מכבליהם ומהתנשאותם של אנשי 'דגל'. ההתקפה במהלך שמחת בית השואבה מהווה אך ורק תסמין של הבעיה הכוללת, והיא הזלזול שלהם בציבורים שלמים בתוך הציבור החרדי. 'טוב' תשים לכך סוף".

בסופו של דבר, השתתפו באירוע כמה עשרות מתושבי השכונה.

במפלגת "דגל התורה" לא הגיבו להאשמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר