ברקת שוחח עם דה בלאזיו: "סיכמנו להמשיך את הקשר החזק בין שתי הערים"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שוחח עם ראש עיריית ניו יורק הנבחר ביל דה בלאזיו, וברך אותו על נצחונו בבחירות. דה בלאזיו מצידו, איחל בהצלחה לברקת שנבחר לקדנציה שנייה בירושלים. כזכור, ברקת, זכה בבחירות בתמיכה שקטה של חסידויות גור ובעלזא. בשונה ממנו, דה בלאזיו זכה לתמיכה גלויה של פלגי סאטמר בניו יורק (חדשות, מעניין)

שאול כהנא | כיכר השבת |
דה בלאזיו וברקת (צילום: א' בליק, פלאש 90)

שיחה של מנצחים: ראש עיריית ירושלים הנבחר ניר ברקת, שוחח היום (חמישי) עם ראש עיריית ניו יורק הנבחר ביל דה בלאזיו, וברך אותו על ניצחונו.

"התקשרתי לברך את ראש העיר הנבחר של ניו יורק, ביל דה בלסיו, שנבחר לעמוד בראש העיר החשובה בעולם - אחרי ירושלים כמובן" סיפר ברקת לעוקבים אחר עמוד הפייסבוק שלו.

"דה בלסיו איחל לי בהצלחה בקדנציה השנייה בירושלים וסיפר לי ששמע על מודלים מוצלחים שיישמנו בירושלים שישמח ללמוד ולהעתיקם לניו יורק".

"שוחחנו על האתגרים שבניהול ערים מורכבות כמו ירושלים וניו יורק, על שיתופי פעולה בתחומי היזמות והטכנולוגיה וסיכמנו להמשיך את הקשר החזק בין שתי הערים ולהיפגש בקרוב".

כזכור, בבחירות לראשות עיריית ירושלים, זכה ברקת לתמיכה שקטה מצד חסידויות גור ובעלזא, שנמנעו מלהצהיר על תמיכה במועמד הדתי משה ליאון, ובכך סייעו להגדלת כוחו של ברקת.

בשונה מברקת, דה בלאזיו זכה לתמיכה מפורשת וגלויה של ראשי החסידויות הגדולות בעירו - ניו יורק, כשבצעד נדיר, שני פלגי חסידות סאטמר הצהירו על התגייסות משותפת למען בחירתו.

קראו עוד על הבחירות בניו יורק

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר