ביטול 'חוק נהרי' ייכנס לתוקף מחר

ח"כ מוזס: "מדינת ישראל - כמו דיקטטורה בולשביקית"

יו"ר סיעת 'יהדות התורה' חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס, התייחס לביטולו של "חוק נהרי" שייכנס ממחר לתוקף: "איפה הדואגים לזכויות הילד, ממחר עושקים מילדינו את הדברים הבסיסיים ביותר". מוזס תקף את התנהלותה של מדינת ישראל, וכינה אותה: "דיקטטורה בולשביקית המרוששת משפחות" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ הכנסת / פלאש 90)

סגן שר החינוך לשעבר ח"כ מנחם אליעזר מוזס, התייחס הצהריים (שלישי) לביטולו של חוק נהרי שייכנס לתוקפו מחר, ותקף את התנהלות הממשלה, כשהוא אף מכנה את מדינת ישראל "דיקטטורה".

במסגרת נאום בן דקה במליאת הכנסת, אמר מוזס: "אני חושב שמדינה המתעמרת בחרדים ובילדיהם אינה מדינה דמוקרטית, היא מתיימרת להיקרא המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון, אמר מוזס והוסיף כי ישראל היא "דווקא מדינה דיקטטורית בולשביקית. לרושש משפחות ברוכות ילדים רק בגלל שהם חרדים" שאל.

"בגלל אמונתם ואורחות חייהם, בגלל ששאיפות חייהם הן לא אלימות בבית ספרם, לא שתייה לשכרה ובוודאי לא אלימות למוריהם". מוזס הביע תקווה: "אנחנו בעזרת' ה' נתגבר גם על מכה זו".

"אך אני שואל" המשיך מוזס: "איפה כל הדואגים לזכויות הילד, ממחר עושקים מילדינו את הדברים הבסיסיים ביותר - חשמל, מים וניקיון".

מוזס סיים את דבריו ואמר: "בושה וחרפה לממשלה זו ולראש הממשלה שאינו נוקף אצבע למען ילדים אלו".

כזכור, במהלך חודש יולי, אישרה ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת לבטל את 'חוק נהרי' שחייב רשויות מקומיות לתקצב מוסדות חינוך חרדיים, שהיו תחת הקטגוריה של מוסדות מוכרים שאינם רשמיים. החוק בוטל במסגרת חוק ההסדרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר