הישג ללוחמים החרדים: גדוד 'נצח יהודה' קיבל את פרס הרמטכ"ל

הגדור הקרבי החרדי 'נצח יהודה', קיבל השבוע את פרס הרמטכ"ל ליחידות מצטיינות. מפקד הגדוד: "העשייה שלנו יום יומית ורצופה, והיא מתאפיינת בהתמדה ובמסירות" (חרדים, צבא)

יוני גבאי | כיכר השבת |
תעודת הצטיינות (צילום: דובר צה"ל)

פרס הרמטכ"ל ליחידות מצטיינות הוענק השבוע (שני) בקריה בתל אביב, כשאת המקום השני בפרס היוקרתי קיבל הגדור החרדי-קרבי 'נצח יהודה'.

הרמטכ"ל בני גנץ, אמר בכנס כי: "מפעם לפעם אנו מקבלים תזכורת מהסביבה שלנו שמזכירה לנו את הצורך להיות דרוכים ומוכנים לכל פעולה שתידרש באשר היא. אנו נדרשים למוכנות, והשכנים שלנו נדרשים לאחריות, כי כל אימת שדברים כאלו יקרו, אנו נצטרך בסופו של דבר לפעול".

מפקד גדוד נצח יהודה, סא"ל תלם חזן, אמר השבוע לאתר צה"ל כי: "העשייה שלנו היא יום יומית ורצופה, והיא מתאפיינת בהתמדה ובמסירות. הלוחמים שלנו פועלים בלילה כדי שלאזרחים יהיה אור ביום".

סא"ל חזן הוסיף: "בשל טבעו של הגדוד כהתנדבותי - יש ללוחמים בו מוטיבציה רבה. עם השנים יותר ויותר רוצים להצטרף למסגרת המצליחה הזו, ויש בו גם הערכה למפקדים וקשר הדוק בינם לבין הלוחמים".

בעמותת הנח״ל החרדי, השותפה עם צה"ל בהקמתו של הגדוד וביצירת התנאים המתאימים לחיילים החרדים מבחינה דתית, אמרו לפני כשבועיים, עם ההודעה על הזכייה בפרס, כי: "גדוד הנח״ל החרדי הוא ההוכחה הטובה ביותר שכאשר מתחשבים בחרדים ומייצרים עבורם את התנאים המתאימים הם יגיעו להישגים גבוהים גם מבחינה מבצעית".

בעמותה הוסיפו: "כל זה נעשה למרות המתח שקיים בחודשים האחרונים בציבור סביב גיוס חרדים בעקבות המצב הפוליטי. המתח הזה מזיק לשילובם של חרדים בצה״ל והוא מיותר לחלוטין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר