השופטים גרוניס, רובינשטיין ופוגלמן ידונו בערעור על ביטול הבחירות

נשיא בית המשפט העליון השופט אשר גרוניס. והשופטים אליקים רובינשטיין ועוזי פוגלמן, ידונו ביום חמישי הבא בבקשת הערעור שהגיש ראש עיריית בית שמש נגד ביטול תוצאות הבחירות (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אלי כהן ומשה אבוטבול, העימות בבית שמש מגיע לבג"צ (צילום ארכיון: פלאש 90)

הערעור על ביטול הבחירות בבית שמש: הנציגים החרדים בעיר בית שמש קיבלו היום (שלישי) את תשובת בית המשפט העליון, בה נכתב כי הדיון בדבר בקשת הערעור על ההחלטה לגשת לבחירות חוזרות בעיר שהגיש עו"ד יעקב וינרוט - פרקליטו של המועמד החרדי לראשות העיר, יתקיים ביום חמישי הבא בשעה 09:00 בבוקר.

מדובר בדיון בו יקבעו השופטים האם בקשת הערעור מתקבלת, כשלאחר מכן יתקיים דיון נוסף בערעור עצמו.

הרכב השופטים שידונו בערעור יהיה נשיא בית המשפט העליון השופט אשר גרוניס. השופט אליקים רובינשטיין והשופט עוזי פוגלמן. לפי הודעת בית המשפט, על הצדדים המשיבים אשר רוצים להגיב על הערעור - קרי כל המפלגות אשר התמודדו בבחירות האחרונות גם כאלו שלא הצליחו להיכנס למועצת העיר, להגיש את תשובתם בכתב עד ארבעה ימים לפני הדיון האמור.

גורם בסביבתו של משה אבוטבול, המועמד החרדי לראשות העיר, נשמע פסימי לגבי זהות הרכב השופטים: "תראה, בפעם הקודמת היינו אופטימיים, חשבנו שהרכב השופטים נחשב לטוב עבור הציבור החרדי, אך התברר שטעינו בגדול".

"אנחנו איבדנו את האימון במערכת המשפט, לכן לא משנה לנו מי יהיה הרכב השופטים", אומר הגורם, "יחד עם זאת", הוא מוסיף, "תקוותינו היא שבית המשפט יפסוק פסיקה עניינית ולא תקשורתית".

כזכור, פרקליט הצמרת עו"ד יעקב וינרוט, הגיש בקשת ערעור על פסיקת בית המשפט לקיים בחירות חוזרות בבית שמש, וטען כי "הטלת דופי סטיגמטית בקהילה שלמה פוגעת בכבוד האדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר