רצח שטארק - בגלל חוב של 20 אלף דולר?

גורמים במשטרת ניו יורק טוענים כי נמצא קשר בין המכשיר הסלולרי שהוטמן ברכבו של מנחם שטארק, לבין קבלן שהתעמת עם שטארק על חוב של כעשרים אלף דולרים. מנגד, כורמים בקהילה החסידית לא מתרגשים: "רק כשנראה מעצרים בפועל נדע שיש התפתחות בחקירה. עד אז הייתי ממליץ להמתין ולא להיגרר כל יום אחרי כיוון חדש" (חרדים,עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם שטארק ז"ל (צילום: ELI WOHL / VIN NEWS)

תעלומת חטיפתו ורציחתו של הנגיד החסידי בברוקלין: גורמים במשטרת ניו יורק שוחחו בסוף השבוע עם כלי תקשורת מקומיים, והביעו בפניהם הערכה אופטימית כי נמצא קצה חוט בקשר לפרשת חטיפתו ורציחתו של הנגיד מנחם שטארק תושב ויליאמסבורג, שגופתו נמצאה לפני כשבועיים כשהיא כפותה ושרופה בפח אשפה בלונג איילנד.

לטענת הגורמים במשטרה, נמצא קשר בין הטלפון הסלולארי שהונח לצורך מעקב מתחת לרכב הלקסוס של הנגיד, בין רכב המיניוואן הכסוף מסוג דוד'ג ששימש לצורך החטיפה ובין קבלן שהיה בקשרי עבודה עם שטארק, וביניהם נוצר ויכוח על חוב של 20 אלף דולרים.

לפי כלי התקשורת המקומיים, הגורמים במשטרה עדיין מחכים לפלט השיחות של המכשיר הסלולארי, וזאת על מנת ולקשור אותו באופן סופי לקבלן שלמעשה רוב העדויות מובילות אליו.

מנגד, גורם בקהילה החסידית הביע ספקנות באשר למידע שהציגו הבלשים, ואמר כי להערכתו הם אובדי עצות באשר לתעלומה ו"מגששים באפלה".

"קודם זה היה מאפיונר רוסי, אחר כך השותף שלו, לאחר מכן בנק בשיקגו ועכשיו קבלן מקומי" אמר הגורם. "אני מאמין שרק כשנראה מעצרים בפועל נדע שיש התפתחות בחקירה. עד אז הייתי ממליץ להמתין ולא להיגרר כל יום אחרי כיוון חדש או ספין של חוקר זה או אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר