זימבבואה: הרב שלום ארוש ייפגש עם רבו הרב אליעזר ברלנד

מנהיג קהילת "שובו בנים" הגאון רבי אליעזר ברלנד השוהה בחודשים האחרונים בזימבבואה יזכה בימים הקרובים לביקור מיוחד של תלמידו הרב שלום ארוש שיצא לדרום אפריקה (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרב אליעזר ברלנד בזימבבואה (צילום ארכיון: כיכר השבת)

מנהיג קהילת "שובו בנים", הגאון רבי אליעזר ברלנד, שוהה בשלושת החודשים האחרונים בזימבבואה שבדרום אפריקה, לשם הגיע לאחר שהות ארוכה במרוקו.

מדי מספר ימים מגיעים אל זימבבואה מקורביו של הרב ובני משפחתו לשהות במחיצתו, כאשר כל העת שוהים עמו מספר מצומצם ממקורביו.

ל"כיכר השבת" נודע כי הרב שלום ארוש, ראש מוסדות "חוט של חסד" ואחד מגדולי מחזירי התשובה, יצא בתחילת השבוע למסע חיזוק אצל יהודי דרום אפריקה.

בין היתר, הרב ארוש שחיבר לא מעט ספרים פופולאריים, צפוי לשאת דברים בכנס מיוחד בהשתתפות אלפי גויים, בעניין שבע מצוות בני נוח.

שיאו של הביקור בדרום אפריקה יהיה בהמשך השבוע כאשר הרב ארוש, מתלמידיו הראשונים של הגר"א ברלנד, יגיע לזימבבואה לפגוש את מורו ורבו.

יצוין כי זה יהיה המפגש הראשון בין הרב ארוש לרבו הרב ברלנד מאז עזב הגר"א את ישראל לפני כשנה. במהלך השנה האחרונה, שוחחו השניים פעמים רבות.

בני משפחתו של הרב ארוש טוענים מנגד כי אין שום תכנון לפגישה שכזו. לדבריהם, הרב נסע לסבב כנסים בדרום אפריקה כמדי שנה.

בתוך כך, בשבת האחרונה שהו מספר נכדים במחיצת הסבא הרב ברלנד, כאשר אל הנסיעה המיוחדת הצטרף נינו של הרב לרגל שמחת החאלקה שנערכה ביום ראשון. אמש, הנכדים והנין חזרו לארץ.

יצוין כי הרב ברלנד שומר על קשר עם מאות מתלמידיו כאשר מדי שבוע מתקיים שיעור טלפוני של הרב, בכל פעם בכולל אחר של מוסדות הקהילה, בהשתתפות במונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר