אסון ההדברה: המשטרה שוקלת להאשים את המדביר בהריגה

במשטרה שוקלים להמליץ על הגשת כתב אישום נגד המדביר בירושלים באשמת הריגת שתי האחיות, יעל ואביגיל גרוס ע"ה. העונש הצפוי אם יורשע: עד 20 שנות מאסר (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המדביר (צילום: פלאש 90)

אסון ההדברה בירושלים, זעזע כל לב. אביגיל ויעל גרוס, בנות 4 ושנה חצי, מצאו את מותן לאחר שהורעלו בעקבות ההדברה שנעשתה בביתם. אחיהם, חיים מיכאל ורפאל יצחק, בני שבע וחמש, מתאוששים בבית החולים שם אושפזו במצב קריטי.

ב"ידיעות אחרונות" דווח הבוקר (שני) כי במשטרה שוקלים להמליץ על הגשת כתב אישום נגד המדביר בירושלים באשמת הריגה ולא באשמת גרימת מוות ברשלנות.

עבירת הריגה היא חמורה יותר, אחת העבירות החמורות בחוק הישראלי, ועונשה הוא עד 20 שנות מאסר. לעומת זאת, העונש על גרימת מוות ברשלנות הוא עד 3 שנות מאסר.

את החקירה בפרשה מנהלים במרחב מוריה של משטרת ירושלים, במידה ואכן יוחלט להגיש כתב אישום נגד המדביר באשמת הריגת שתי האחיות, הרי שאם יורשע ישלח לשנים ארוכות לכלא.

גורם במשטרה אמר ל"ידיעות" כי המדביר היה מודע לכאורה לכך ששם בדירה חומר מסוכן שעלול לגרום למוות. לדברי הגורם, "המדביר ידע שהוא שם חומר הדברה שנועד לשימוש בחקלאות ולא בבתי מגורים".

"מדובר במדביר ותיק שמכיר היטב את ההשלכות של השימוש בחומר הזה ולכן ייתכן שהוא יואשם בהריגה", מוסיף הגורם. עבירת הריגה היא כאשר הייתה לנאשם מודעות לכך שמעשיו עלולים להרוג.

מדוברות משטרת ירושלים נמסר בתגובה כי "מי שקובע בסופו של דבר את סעיפי האישום היא הפרקליטות".

כזכור, לפני כשבועיים, לאחר שהמדביר ביצע הדברה באחד החדרים באמצעות חומר הנקרא "פוספין", הוא אטם את החדר אלא שהחומר נדף והתפזר בבית ופגע בארבעת ילדי המשפחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר