הבילוי הסתיים במוות

אסון בבית זית: בחור ישיבה חרדי נמצא מת במאגר מים

בשעות הצהריים דווח על תלמיד ישיבה שנעלם באזור מאגר המים בבית זית. שעה קלה לאחר מכן, בסיוע צוללנים ומתנדבי 'איחוד הצלה', הוא אותר והוצא מהמים כשהוא ללא רוח חיים. "עוברי אורח סיפרו כי מדובר בתלמיד ישיבה שטבע בבוץ לאחר ששחה באגם" סיפר חובש שהוזעק למקום האירוע (דיין האמת, חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(החיפושים אחר הצעיר, צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24")

כוחות הצלה וזק"א הוזעקו הצהריים (רביעי) למאגר מים הנמצא בסמוך לבית זית. וזאת לאחר דיווחים על תלמיד ישיבה שנעדר וקיים חשש כי טבע במאגר. שעה קלה לאחר פתיחת החיפושים בהם השתתפו חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' מסניף 'ירושלים', ואנשי יחידת הצוללנים של זק"א, נמצא הצעיר כשהוא ללא רוח חיים.

דביר עדני מ'איחוד הצלה' סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי בחבריו של הבחור כשהם מבוהלים לאחר שחברם נעלם ככה"נ לאחר שטבע באגם, למקום הוזעקו יחידות חילוץ וצוללנים שפועלים בזירה בנסיון לאתרו".

"עוברי אורח סיפרו כי מדובר בתלמיד ישיבה שטבע בבוץ לאחר ששחה באגם, כוחות גדולים של משטרה וכיבוי אש פעלו בזירה" סיפר עדני.

כאמור, הצעיר, תלמיד ישיבת חברון גבעת מרדכי אותר כשהוא ללא רוח חיים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת מחוז ירושלים פתחה בחקירת המקרה באירוע בו ממאגר בית זית נמשתה גופתו של צעיר. הגופה חולצה על ידי כוחות ההצלה".

סימור לברט, מתנדב ביחידת הצוללים של זק"א, אמר "קיבלנו דיווח ממוקד איחוד הצלה על אירוע טביעה במאתר המים בית זית. צוות ראשוני של זק"א שהגיע למקום לסייע בחיפושים דיווח על תלמיד ישיבה בן 21 נכנס ביחד עם חבריו למאגר המים ולא יצא. יחידת הצוללים של זק"א הוקפצה למקום במקביל יחידת חילוץ 669 הגיעו עם מסוק צבאי למקום. לאחר שעה של חיפושים במים איתר צוללן זק"א פליקס לוטן את גופת הבחור וחילצו מהמים. צוות זק"א ירושלים פינה את גופת הבחור לשמגר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר