מוטי יוגב ל"כיכר השבת": לא אצביע בעד חוק הגיוס

חוק הגיוס: בשיחה עם כיכר השבת, אומר ח"כ מוטי יוגב כי יצביע נגד החוק לכשיגיע להצבעה במליאה. "זה חוק שפוגע בלומדי התורה, בעד דבר שכזה אני לא אצביע" (אקטואליה, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מוטי יוגב (צילום: פלאש 90, ישי כהן)

בזמן שראשי 'הבית היהודי' הגיעו להבנות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד כי יתמכו בסנקציות הפליליות כנגד תלמידי הישיבות, אחד מחברי המפלגה יוצא נגד ההחלטה ומצהיר כי לא יתמוך בסנקציות לכשהחוק יובא להצבעה במליאת הכנסת.

ח"כ מוטי יוגב, איש הבית היהודי, אומר הערב בראיון ל"כיכר השבת" כי אין בכוונתו להצביע בעד חוק הגיוס בשל הסנקציות הפליליות שנכנסו בסעיפי החוק, יוגב אומר כי יבקש להעלות את הנושא לדיון בתוך "הבית היהודי". "זה חוק שפוגע בציבור לומדי התורה, בעד דבר שכזה אני לא אצביע".

במענה לשאלה האם הוא מבין את נפתלי בנט ואיילת שקד שהגיעו להבנה בנושא עם בנימין נתניהו: "אינני יודע, 'לא הייתי בסוד ה' ליראיו', אני מצטער שלא הגיעו להבנות בסעיף הזה".

יוגב הוסיף ואמר: "אני אבקש לדון במפלגה מחדש בסיפור הזה, ננסה להביא אותו למקום טוב יותר והיה ולא - חבריי ואני יצביעו כל אחד לפי מצפונו".

יוגב חוזר ומבהיר: "אני באופן אישי לא יוכל להצביע בעד חוק שפוגע בלומדי התורה. לא רצו להיות חכמים אלא בעיקר צודקים באופן כפייתי - הדבר הזה איננו ראוי ולא ראוי להצביע בעד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר