"ביררו לגבי עוד קבר לאחד מהבנים" • צפו: הנחמה של שמעון ומיכל גרוס

שמעון ומיכל גרוס, שאיבדו לפני חודש באסון ההדברה את שתי בנותיהם יעל ואביגיל ע"ה שבו אתמול (חמישי) לביתם שבירושלים, איתם היו שני הבנים שהבריאו לחלוטין כנגד כל הסיכויים • בראיון מיוחד ומרגש לסיון רהב מאיר הם מספרים על האובדן והאבל, הנחמה שבהחלמת הבנים וההתמודדות של הבנים עם פטירת אחיותיהן, וגם, האם הגשת כתב האישום נגד המדביר מנחמת אותם? • צפו בראיון המיוחד (חרדים)

(צילום: באדיבות חדשות ערוץ 2)

שמעון ומיכל גרוס, שאיבדו לפני חודש באסון ההדברה את שתי בנותיהם יעל ואביגיל ע"ה, בנות ארבע ושנה וחצי, שבו אתמול (חמישי) לביתם שבירושלים, איתם היו שני הבנים שהבריאו לחלוטין כנגד כל הסיכויים.

בראיון מיוחד ומרגש לסיון רהב מאיר, אומרת האם מיכל גרוס: "הייתי רוצה להודות לעם ישראל על כל התמיכה, לא הצלחנו להגיד תודה לכולם אז עכשיו אנחנו מודים לכם באופן אישי". האבא שמעון, הוסיף תודה לצוות הרפואי בבית החולים 'שניידר': "צוות בית החולים היה שם יומם ולילה עבורנו, הם עשו מאמץ הירואי. אני לא אשכח את המשפט שהאחיות אמרו לי: 'עם ישראל זה כמו זיתים, עד שלא דופקים עלינו - לא יוצא שמן".

"זאת מערבולת רגשית ומאוד קשה להכיל את זה,מצד שני, למדנו להעריך את מה שיש. אנחנו מסתכלים על כל ילד ואומרים 'וואו, יש לנו עוד ילד'. זה לא דבר פשוט. על הכרית אף אחד לא רואה את הדמעות נשפכות", מספר האב.

מיכל מספרת כי אם האסון היה נגמר רק באובדן של שתי הבנות, היא הייתה עסוקה יותר במה שקרה, באובדן, במה שאין. "אבל אחרי הנס עם הבנים אני עסוקה גם במה שיש לי יותר". האם מספרת כי המצב של אחד הבנים היה כל כך קשה ש"אפילו ביררו אם יש מקום לעוד קבר".

"עשינו איזה מסיבה קטנה לצוות הרפואי, וחילקנו להם עטים, מזכרת ממשפחת גרוס", מספרת האם, "ואז בסוף אני רואה את מיכאל לוקח שני עטים, ואני שואלת אותו: 'למה אתה צריך שניים'. אז הוא אומר לי: 'לאביגיל ויעל'. ואני אומרת לו: 'אבל הן לא פה', אז הוא אומר לי: 'אבל כשתהיה תחיית המתים יהיה לי יש מוכן להביא להן'".

באשר להחלטה על הגשת כתב אישום נגד המדביר, אומר האב כי "הוא קיבל את העונש שלו, אף אחד לא היה רוצה לעמוד במקומו. זאת תחושה שאני בטוח שאף אחד לא מקנא בו ולא רוצה להתנסות בה. מצד שני, צריך לבדוק אם הייתה רשלנות. לנו באופן אישי חשוב שיבדקו את הדברים לעומק". מיכל האם אומרת כי העונש שיקבל לא יחזיר לה את הבנות.

צפו בראיון המיוחד באדיבות חדשות 2

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר