גזירות הגיוס • סנקציות פליליות

הרב עמאר נגד ביבי ולפיד: "הם מחריבים את המדינה"

הראשל"צ הגאון הרב שלמה משה עמאר יוצא במתקפה חריפה נגד מדיניות הממשלה, בראשות בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד, נגד לומדי התורה והגדרתם כעבריינים פליליים עם העברת סעיף הסנקציות הפליליות ואומר כי "הם פוגעים רק בעצמם, מחריבים את העם ואת המדינה, זה לא משחק" • בלעדי (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש עמאר (צילום: מאיר אלפסי)

הראשל"צ הגאון הרב שלמה משה עמאר יוצא במתקפה חריפה נגד מדיניות הממשלה נגד לומדי התורה הקדושה והגדרתם כעבריינים פלילים עם העברת סעיף הסנקציות הפליליות ואומר כי ראשי המדינה מחריבים את העם והארץ.

בשיעור שמסר הגר"ש עמאר בבית מדרש בירושלים הוא תקף את מחוקקי החוק ואמר: "חבל על אלה שחושבים להרים יד בתורה הקדושה, הם פוגעים רק בעצמם. בעולם התורה לא יוכלו לפגוע".

באשר לדיווחים כי מחוקקי החוק מכוונים את ההדק לעבר הציבור הספרדי אמר הרב: "מפיצים כל מיני שמועות, אומרים 'אולי לא ילך לנו עם האשכנזים - אולי הספרדים', מה הם חושבים? שזה מנהגי עדות? שזה מנטליות? מה הם חושבים? תורה זה משחק? זה בגד ללבוש? תורה זו תורה!".

"אבותינו ואבות אבותינו מסרו נפשם על התורה, בעניות - בצרות, בגזירות, אבותינו שעמדו בכחל הייסורים ובכל המיתות המשונות, מי עמד בזה? ועמדו בתוקף ומסרו נפשם על קידוש ה', ולא פסקה מהם תורה מעולם", הוסיף הרב עמאר.

הגר"ש הוסיף ואמר: "לא יעזור שום דבר שבעולם. הם באים בשיסוי כזה.. בגינויים כאלה.. נגד לומדי התורה. הפכו את לומדי התורה כאילו הם אויבי העם חס ושלום. שטות יותר גדולה מזה?".

בהמשך השיעור הגדיר הגר"ש עמאר את החרדים שמצהירים שהם תלמידי ישיבות אך בפועל הם לא כאלה ואמר כי צריך לגייס אותם: "יש להם דין של רודף".

הגר"ש עמאר האשים את נתניהו ולפיד: "הם רוצים לקרוע את העם, לפלג אותנו. זה חוכמה של המנהיגים? זה מנהיג?! שהולך לקרוע את העם שלו! להפריד בין קהל לקהל".

הגר"ש שהיה תקיף בדבריו תקף במהלך השיעור פעם נוספת את הנהגת המדינה בראשות נתניהו, לפיד ובנט: "הם מחריבים את העולם, מחריבים את העם, מחריבים את המדינה, מחריבים את הארץ, הם כורתים את הענף שהעולם כולו עומד עליו. זה לא משחק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות