משרד החינוך העביר שכר לעובדי 'לב החינוך'

לאחר חודשים בהם עובדי 'לב החינוך' לא קיבלו שכר, היום העביר משרד החינוך כמיליון שקל לרשות המנהלים המפרקים, ובימים הקרובים צפויים העובדים לקבל את שכרם (חדשות, ארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שמואל דריי, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)

לאחר חודשים בהם עובדי המוסדות החרדיים 'לב החינוך' לחינוך המיוחד לא קיבלו שכר, היום (שני) העביר משרד החינוך כמיליון שקל לרשות המנהלים המפרקים של העמותה, וכבר בימים הקרובים צפויים העובדים לקבל לראשונה את שכרם.

כזכור, עמותת 'לב החינוך' אשר מפעילה מוסדות לחינוך מיוחד נקלעה לקשיים כלכליים, וזאת לאחר שצברה חובות המוערכים בכעשרה מיליון שקלים.

בעקבות זאת, בשלושת החודשים האחרונים לא שולמו על ידי העמותה תשלומי שכר למורים, והופסק התקצוב של משרד החינוך לעמותה, כמתחייב על פי חוק.

בחודש האחרון פתחו חלק מעובדי ההוראה במוסדות בשביתה, ולאור זאת, רבים מההורים הפסיקו לשלוח את ילדיהם, הזקוקים להשגחה צמודה, אל הלימודים.

בכדי להביא לפתרון המשבר, במשרד החינוך הוחלט לאחרונה ללכת על מינוי מנהל מפרק לעמותה, מהלך שיאפשר את חידוש תקציבי משרד החינוך למוסדות. לצורך כך מונו בשבועות האחרונים עורכי הדין טדי ארז וחגי אולמן כמנהלים מפרקים לעמותה, ומאז הם פועלים להבראתה ולחזרת המוסדות לפעילות. כאמור, המהלך מתחיל לתת את אותותיו החיוביים עם העברת המשכורות היום על ידי משרד החינוך.

לפני כשבועיים פורסמה הודעה בדבר הגשת בקשה לפירוק עמותת "לב החינוך" מטעם עו"ד מירי כנרי, מנהלת אכיפה ובקרה ברשות התאגידים בשם רשם העמותות.

לפי ההודעה, לפני חמישה ימים הוגשה בקשה לפירוק העמותה: "נמסרת בזה הודעה כי בתאריך 06.2.2014 הוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים בקשה לפירוק העמותה. בקשת הפרוק תשמע בפני בית המשפט היושב בדין בתאריך 22.5.14 בשעה 11:00".

"כל נושה או חבר בעמותה, הרוצה לתמוך במתן צו בעניין הבקשה או להתנגד לו, רשאי להופיע בשעת הדיון, אם בעצמו ואם באמצעות עורך דין מטעמו", נכתב עוד במודעה.

לפי רשם העמותות כל הרוצה להתייצב בדיון חייב להשיב על כך בהודעה מסודרת טרם הדיון שנקבע: "את ההודעה יש למסור למבקש, או לשלחה בדואר, באופן שתגיע למשרדי המבקש לא יאוחר משבעה ימים לפני תאריך הדיון בבקשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר