דתיים לאומיים: פספסתם!

כמה חבל, הייתה לדתיים הלאומיים הזדמנות פז, הזדמנות של פעם בדור לבוא ולזעוק "שמע ישראל" עם כל יראי ה'. אבל פספסתם! • הרב בועז נקי על הפיספוס של הדת"לים (מאמרים)

הרב בועז נקי | כיכר השבת |
הלאומיים פספסו הזדמנות להזדהות עם התורה הקדושה (צילום: פלאש 90)

כמה חבל, הכל ברח להם מהחורים של הכיפה. הייתה להם הזדמנות פז של ממש פעם בדור, הם יכלו לבוא ולזעוק שמע ישראל עם כל יראי ה' ולהיות בעד התורה. הלא הייתה עצרת בעד התורה ולומדיה, יכולתם להגיד שאתם לא נגד הצבא אלא בעד התורה, ואז היינו חושבים שאתם רבנים, אנשים וכו' - לא ממש "בנטים", והוא קצת לקח אתכם יותר ממה שרציתם.

אז פספסתם בגדול, והרב של "בני עקיבא" אמר שהעצרת זה חילול ה' ממש כמו ש"עקיבא" לפני שנהיה רבי עקיבא אמר "מי ייתן לי ת"ח ואנשכנו כחמור". הבנים של מורשתו של עקיבא העם הארץ, החליטו שזה חילול ה' והצביעו ברגליים כי הם לא באו. ואז נזכרתי שהם לא יודעים ללמוד מההיסטוריה.

לפני שנים לא רבות היה להם משיח - אפי איתם - הוא היה בעל דרגה צבאית חשובה עם כיפה ממש על הראש ויצחק לוי מהמפד"ל פינה לו את המקום בראשות התנועה כי אז העריכו את הצבא "מאוד" והוא עמד בראש המחנה, ולא נאריך, אבל הוא חבר ללפיד של אז (שמאז הוא נשרף באש של עצמו ונמוג) וקיצצו לחרדים וניסו לעשות אותם לא לגיטימיים כי השאירו אותם בחוץ - כמובן כי לפיד דרש, פתאום שרון חטף שיגעון ועשה את ההתנתקות, ואז אפי רצה כבר לעצור והוא לא יכול.

היינו אתם בצער, והם אומרים עוד למה החרדים לא ממש עזרו לנו - למרות שבכינו כשראינו את הילדים עם הטלאי יוצאים בידיים מורמות ונקרע לנו הלב על הניתוק ששרון עשה בשביל איתרוגו. (כמובן שהכל משמים).

ועתה לציבור הדל"י יש משיח חדש, כשמסתכלים טוב רואים זכר לכיפה (מזל שהוא לא גבוה) הוא עשה הרבה כסף והוא מיליונר (וואוו) והיום סגן אלוף? או תת אלוף? לא ממש חשוב, יש לו כסף והכל. והשר לענייני משהו אורי אורבך מביא אותו כמושיע והוא מקים שוב ממשלה בלי חרדים ומקצץ ללא רחם ושוב עם לפיד ג'וניור.

אוטוטו יש לביבי את אובמה וקרי שיכריחו אותו להחזיר שטחים, ואז תשאלו איפה החרדים? אבל הפעם מאחר שלא למדתם לקח והכסף הוא האידיאל ויאיר הוא אח, ואתם עושים הכל כדי לקבל לגיטימציה מהחילונים ולא כ"כ אכפת לכם מהתורה ומהחרדים (שאגב עזרו לכם בממשלה הקודמת שלא הייתם חברים בה, תשאלו את גפני ואת אורי אריאל) - אז אנחנו ממש אולי נבכה בפינוי הבא, אבל אתם לא תדעו על כך כי אתם עושים את זה לעצמכם.

ולנו התורה היא ערך עליון כי בלי תורה אין קיום לעם ולעולם. ארץ ישראל זו מצווה חשובה, אבל התורה הרבה יותר.
בועז נקי.

נ.ב. אם באתר כזה או אחר קראו לרב שאמר שיבוא להפגנה אבל יתפלל שהחרדים יתגייסו - ה' ולא הרב הגאון, בשל כך נזעקתם? על זה נאמר "על כבודי לא מיחיתם ועל כבודכם מיחיתם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר