עפולה: בג"ץ פסל נציג 'דגל' מלכהן במועצת העירייה

שופטי בג"ץ דנו בתוצאות הבחירות למועצת העיר עפולה, והכריעו כי ששת הקולות של מפלגת "בוחרים עפולה" כשרים, בכך, גרמו לפיטוריו של נציג 'דגל התורה' מהמועצה (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

שופטי בית המשפט העליון התכנסו ביום שני השבוע בכדי לדון בתוצאות הבחירות למועצת העיר עפולה, השופטים דנו בשאלה האם קולות הבוחרים של סיעת "בוחרים עפולה" בראשות אייל כץ, פסולים.

בבחירות האחרונות ש"ס ויהדות התורה התמודדו ברשימה משותפת שסימנה שס"ג, מנחם גולד הוצב במקום השני ברשימה כנציג דגל התורה.

בתום ספירת הקולות ביום הבחירות, התבשר גולד כי הצליח להיכנס למועצת העיר על חודו של קול, כל זאת לאור פסילתם של שישה קולות ממפלגת "בוחרים עפולה" של אייל כץ.

כץ עתר לבית המשפט, ובתום הדיון הכריעו השופטים כי הקולות שנפסלו - כשרים. ההחלטה, הביאה לפיטוריו של הנציג החרדי מהמועצה וכניסתו של הנציג החילוני.

בשיחה עם "כיכר השבת" אומר מנחם גולד, נציג דגל התורה, כי בהחלטת השופטים היו סתירות רבות: "לא הרמנו ידיים, הרי בית המשפט ביסס את פסק דינו על ששת קולות של אייל כץ שנפסלו, אבל בית המשפט עצמו אמר שהפתקים האלה נעלמו אז איך אפשר להכשיר קולות שוועדת הבחירות פסלה בלי לראות את הפתקים האלה, זה דבר מוזר מאוד".

"יש עוד כמה דברים שאני לא יכול לצטט את זה אבל קרו דברים שהם לא בסדר, על בסיס אותם דברים בית המשפט נתן את פסיקתו", אומר גולד ומוסיף כי הם לא אמרו נואש: "אנחנו בודקים אפשרות לבקש דיון נוסף כדי לערר על פסק הדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות