הציבור לא אהב את ביקורו של ביבי בכפר חב"ד

רה"מ בנימין נתניהו ניסה להתפאר בתמונותיו לצד יהודים חרדים בכפר חב"ד, אולם העוקבים אחריו בפייסבוק פחות אהבו את הרעיון. "הקדוש ברוך הוא יציל אותנו מידך וממשלתך" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו בכפר חב"ד, הבוקר (צילום: לע"מ)

ממשיך לעורר התנגדות: למרות המאבק בינו ובין המגזר החרדי, בחסידות חב"ד החליטו לקבל היום (שלישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו לביקור בכפר חב"ד ובמאפיית המצות המקומית, וכן לספק לו את התמונה לה הוא מייחל זה זמן - לצד יהודים חרדים.

נתניהו, מיהר להעלות תמונה לעמוד הפייסבוק שלו מהביקור בחב"ד, אולם חלק מהעוקבים אחר נתניהו לא אהבו אותה. הגולש דוד יעקב הגיב לנתניהו וכתב: "שהקב''ה יצילנו מידם - ביבי", העיתונאי דוד מרחב הגיב גם הוא לנתניהו בציניות: "ממתי אתה שומר פסח, ביבי? בחייך...".

גולש נוסף תקף את נתניהו בתגובה לתמונת החנופה בכפר חב"ד, וכתב לו: "בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם. הקדוש ברוך הוא יציל אותנו מידך ומידי ממשלתך! תתפטר אדוני תתפטר אתה ראש הממשלה הגרוע והמסוכן ביותר שידעה מדינת ישראל!".

שי אודסר כתב לנתניהו: "בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו" אבל הפעם ראש הממשלה עוזר להם משחרר מחבלים רוצחים מזלזל במשפחות השכולות ומפקיר את ביטחון המדינה... ביבי תתבייש לך!".

"מה אני אגיד לך ביבי הכל טוב ויפה אבל המצב קשה בעם תתחיל להיות חזק אחרת אתה שובר את כולנו" כתב גולש נוסף. אחר הוסיף ועקץ: "הקטע העצוב בכל זה. שאתה לא מאמין למה שאתה אומר".

מנגד היו, גם כאלו שאהבו את התמונה וכתבו כי היא "מרגשת". "אשריך שזכית במצווה, ואשרינו שנשלחת לסייע לקב"ה להציל את עם ישראל מידי אלה שרוצים לכלותינו" כתבה אחת הגולשות לראש הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר