ערב פסח: הרבי מויז'ניץ ביקר בבית הרב הראשי

לרגל חג הפסח, הגיע האדמו"ר מויז'ניץ לביתו של הרב הראשי לישראל רבי דוד לאו במודיעין. השניים שוחחו בענייני החג והקשר המשפחתי בין חסידות ויז'ניץ ומשפחת הרב לאו (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

בשעות הערב (שני), הגיע האדמו"ר מויזניץ (מרכז) אל ביתו של הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו בעיר מודיעין בכדי לברכו לרגל חג הפסח.

הרב דוד לאו קיבל את האדמו"ר בכבוד רב והשניים פתחו בדברי תורה ולאחר מכן שוחחו באריכות על הקשר ההדוק מזה שנים רבות בין משפחת לאו לדורותיה לבית ויז'ניץ.

האדמו"ר הזכיר את העובדה שהסב, הגאון רבי משה חיים לאו, היה חתנו בזיווג ראשון של סבו האדמו"ר בעל ה״אהבת ישראל״ מויז'ניץ וכן שוחח באריכות על היחסים הלבביים ששררו בין אביו בעל ה"ישועות משה" זצ"ל לאביו של הרב לאו - הגאון רבי ישראל מאיר לאו רבה הראשי של תל אביב-יפו.

בהמשך, דיבר האדמו"ר על חשיבות הכהונה בתפקיד רבה הראשי של ישראל ועל האפשרות והצורך לקרב יהודים לאביהם שבשמיים ולהאהיב את היהדות על כלל הציבור גם הרחוקים עדיין משמירת תורה ומצוות.

"זה זמן רב מאז שנבחרתם שרציתי לבוא ולברך את מעלת כבודו" אמר הרבי לרב לאו והוסיף: "אשריך שזכית להמשיך את מסורת אבותיך ולהגיע לתפקיד הרם אולם יש לזכור כי זו אחריות גדולה לשמור שלא יהיו חלילה פרצות בחומות הדת בארץ הקודש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר