הרב אמנון יצחק: המצב ברוסיה - סימן להתקדמות לגוג ומגוג

בשיעור שמסר, אמר הרב אמנון יצחק לנוכחים כי המצב באוקראינה מתקדם ל"כיוון שאמרנו שיהיה בסוף גוג ומגוג". הרב הוסיף ואמר: "פעם הייתי 'חוזה שחורות', היום זה ברור" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אמנון יצחק (צילום: פלאש 90)

מלחמת גוג ומגוג: הרב אמנון יצחק, מהרבנים המוכרים בבני ברק, הפתיע במהלך הרצאה שמסר השבוע בדימונה ואמר כי מלחמת "גוג ומגוג" המוזכרת בתנ"ך ובמדרשי חז"ל - כבר החלה.

הרב יצחק פתח ואמר: "המצב כמו שאנחנו רואים ממשיך להתקדם לכיוון שאנחנו אומרים שיהיה בסוף גוג ומגוג, הקיטוב שמתחיל להיות בין פוטין לאובמבה (נשיא ארה"ב ברק אובמה. י - כ), והיחס שלהם אחד לשני, הזלזול והפלישה לקרים והאזהרות על אוקראינה וכו', כל הדברים האלה מדברים בעד עצמם".

"וכמובן ששמעתם כבר שהזהירו מהרוסים שיכולים להפוך את אמריקה לאבק רדיואקטיבי," הוסיף הרב יצחק ואמר: "אז אם מדברים מדברים בדברים כאלה זה מתאים בדיוק לשני שליש שימותו ושליש שיישארו, כי ברור שברגע שתתחיל מלחמה גרעינית... הרי כולם הכינו מספיק מספיק טילים בשביל למחוק את העולם. למה? כי רק לרוסים יש עשר אלף טילים, וגרעיניים כמובן, ולאמריקאים יש 15.000 ולסינים יש כך וכך ולאלו כך וכך, ולישראלים גם כן לא חסר. בקיצור, חגיגה".

"אז זה הולך" המשיך הרב יצחק, "לאט לאט רואים שהעולם ממשיך לסעור, מלחמות לא מפסיקות, רק ממשיכות. מחלוקות בכל מקום, העולם גועש".

"בינתיים אנחנו נמצאים על אי בודד והקב"ה מכל העולם אותנו שומר, בינתיים, כל הזמן אני אומר בינתיים, כי ברחמיו על כל מעשיו, הקב"ה מוצא פה זכות של מישהו ופה זכות של מישהו, זה מחזיק עוד קצת וזה עוד קצת, אבל אם חס ושלום יתרבו העוונות שגם הקצת פה והקצת שם לא מחזיק אז הכל יתפרץ כמו סכר".

הרב אמנון יצחק התייחס לכך שבשנים האחרונות לעגו לדבריו בנידון: "כולם מדברים על זה היום בגלוי, כשאני דיברתי לפני שנים, מי דיבר על עשרות אלפי טילים, אף אחד לא דיבר, הייתי 'חוזה שחורות', היום זה ברור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר