הרב סורוצקין גייס 8 מיליון דולר וחילק מלגות לאברכים

בשבוע האחרון הצליח הגרש"ב סורוצקין לגייס סכום עצום בסך 8 מיליון דולר והיום חולקו לאברכים מלגות עבור 4 החודשים האחרונים. גורם ברשת: "היו ניסים גלויים ממש" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגרש"ב סורוצקין (צילום: שלומי כהן)

למרות הניסיונות של הממשלה הנוכחית בישראל להערים קשיים ולגזור גזירות קשות על עולם התורה תוך קיצוץ אכזרי בתקציבי הישיבות והכוללים הרי שבסיעתא דשמיא מיוחדת לבסוף נמצא הפתרון ועולם התורה נמצא בפריחה חסרת תקדים.

הבוקר (ראשון) הודיעו ראשי הכוללים "עטרת שלמה" שבראשות הגאון רבי שלום בער סורוצקין על חלוקת המלגות לארבעת החודשים האחרונים ובכך "סולקו" כל החובות הישנים כלפי האברכים.

בנוסף שולמו כל המשכורות למנהלי המוסדות, למלמדי התשב"ר בחיידרים ולעובדי המנהלה והתחזוקה.

"זהו יום גדול ומיוחד כשלמרות כל הקשיים והקיצוצים שהשלטונות מנסים לכרות את הענף עליו כלל ישראל ניצב ועומד הרי שהצלחנו בחסדי הבורא לגייס בברכת גדולי ישראל את הסכומים העצומים ולהעביר את המשכורות והמלגות במלואם אל חשבונות הבנק של האברכים", אומר גורם ברשת.

"נצח ישראל לא ישקר ועולם התורה ממשיך לצמוח ולגדול על אף כל המזימות של הממשלה", הוא אומר ומוסיף ברוח ימות הפסח: "הם אומרים לנו פן ירבה ואנחנו אומרים להם בתגובה עם קבלות בשטח: כן ירבה".

ל"כיכר השבת" נודע כי בשבוע האחרון הצליח הגרש"ב סורוצקין לגייס סכום עצום בסך 8 מיליון דולר כשבמהלך טיסה טרנס אטלנטית הצליח לשכנע גביר שישב לידו לתרום סכום נכבד של מיליון דולרים.

הגורמים הרשמיים בעטרת שלמה מסרבים לאשר או להכחיש את המידע אולם רומזים בחיוב כי מדובר ב"ניסים גלויים ממש".

"חזינו בחוש כיצד למרות שקיצצו לנו מצד אחד הרי שדווקא מהצד השני הגיע אלינו שפע משמיים", הם אומרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר