בני מיעוטים חשודים בפריצה למשרדים של מנחם כרמל

ארבעה בני מיעוטים חשודים כי פרצו למשרדיו של מנחם כרמל, איש העסקים החרדי המזוהה עם הפלג הירושלמי. החשודים נעצרו לאחר מרדף שקיימו מתנדבי ארגון השומרים (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם כרמל (צילום ארכיון: אורי כהן)

בסוף השבוע (ליל שבת) אירעה פריצה למשרדי רשת המרכולים "ברכל" שבהנהלת איש העסקים מנחם כרמל, כאשר מהמקום נגנבו כספים ונלקחו מסמכים שונים. לאחר מרדף שקיימו מתנדבי ארגון "השומרים" החרדי בשיתוף המשטרה נלכדו בסופו של דבר 4 בני מיעוטים העובדים באולם שמחות סמוך וחשודים בפריצה. הארבעה הועברו לחקירת המשטרה.

יצויין כי בשבועות האחרונים אירעו מספר מקרים דומים של נסיונות פריצה לעסקים שונים ברחוב שלמה המלך בו שוכנים המשרדים, מתנדבי השומרים מספרים כי קיימו לאחרונה מבצע בילוש מיוחד יחד עם עשרות שוטרים ובלשים מתחנת רמת גן במטרה להגן ולשמור על העסקים באזור.

בשנים האחרונות, על רקע המאבק הפנים-ליטאי במגזר החרדי, הוטל חרם חרדי לא רשמי על עסקיו של מנחם כרמל. כרמל שזוהה כאחד מעסקני הפלג הירושלמי השתתף באופן פעיל בכינוסים למען העיתון החדש הפלס ואף פרסם בו באופן קבוע. בעקבות כך פורסם על עסקיו של כרמל "חרם" בלתי רשמי מאת מרן הגר"ח קנייבסקי, אשר מקורביו ושומעי לקחו הפסיקו לרכוש מוצרים ברשת בר-כל וכן נמנעו מלערוך אירועים ושמחות באולמי היכלי מלכות הנמצאים בבעלותו של איש העסקים החרדי.

בהמשך החליטה מועצת גדולי התורה בראשות מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן על הדחתו של כרמל מהמקום השלישי בתנועת דגל התורה הליטאית והחלפתו בראש עיריית ב"ב לשעבר יעקב אשר שאף נכנס לכנסת בזכות זה. במהלך שנת 2013, דווח כי בהתאם להתחייבויות בין כרמל ועסקנים, החרם נגד עסקיו יוסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר