סערת ההכתרה

הרב בוטבול מבהיר: "מינוי הגר"ש כהן - נכון ומתבקש"

הרב אהרון בוטבול, חתנו של מרן הגר"ע יוסף, מבהיר כי לא התכוון לערער על מינויו של הרב שלום כהן לנשיא מועצת חכמי התורה במהלך דברים שאמר בתכנית רדיופונית: "מדובר באי הבנה, התפרש בדבריי כאילו ראיתי בזה דבר לא נכון. זה דבר נכון ומתבקש, זה מה שהיה צריך לעשות. אני גאה בהנהגה" (חרדים, ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב אהרון בוטבול (צילום: שלומי כהן, כיכר השבת)

הרב אהרון בוטבול מבהיר: לאחר שעורר סערה בעקבות דבריו בהם מתח ביקורת על הנהגת ש"ס הרוחנית הפוליטית בשל מינוי הגאון רבי שלום כהן לנשיא מועצת חכמי התורה, מבהיר הערב (שני) חתנו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל הרב אהרון בוטבול את דבריו ואומר כי הם לא הובנו נכון.

בראיון לרדיו "קול ברמה" אמר הרב בוטבול: "מדובר באי הבנה, מאוד חשוב לי להבהיר את אי ההבנה הזו וליישב את ההדורים".

בפתח הדברים אמר הרב בוטבול: "נקדים ונאמר, אני מאוד מאוד גאה, ומאוד מאוד נהנה מהמצב שהיום הציבור הספרדי יש לו מערכת רבנות - מנהיגי דור - מאוד מאוד טובים, ובראשם מועצת חכמי התורה בראשות הגאון הגדול חכם שלום הכהן, שבעצם התמנה להיות נשיא מועצת חכמי התורה על ידי חבריה, על ידי חברי המועצה עצמה".

בהתייחסות לדברים שאמר בסוף השבוע אמר הרב בוטבול: "התפרש בדבריי כאילו ראיתי בזה דבר לא נכון וכדומה, זה לא נכון בכלל. זה דבר נכון ומתבקש, זה מה שהיה צריך לעשות. דרכו של עולם שצריך להשאיר רועה לצאן, אכן מועצת חכמי התורה שהם גאוני עולם בחרו מתוכם את הנשיא שבה, והנשיא הוא הגאון חכם שלום הכהן".

"הרב בעדני הוא שהכריז ואמר "הכהן הגדול מאחיו", מה לנו גדול מזה" הוסיף הרב בוטבול.

כזכור, אתמול (ראשון) פורסמו ב'כיכר השבת' דבריו של הרב בוטבול לפיהם: "מנהיג לא מכתירים, מנהיג הציבור נוהר אחריו, הציבור הוא זה שמכתיר, כמו שמורנו הרב השולחן ערוך קיבל את הכוח מהציבור בארץ ישראל, גם מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל קיבל את הכוח שלו בזכות הציבור שנהר אחריו".

"מי שהקב"ה יחליט שהוא יהיה מורה דרכינו בעתיד, זה יהיה על ידי הציבור ולא על ידי התקשורת. מכאן ולהבא נצפצף על זה" אמר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר