התמונה שהסעירה

זעם על עסקן חרדי שנפגש עם לפיד

חבר מועצת עיריית חדרה, בנצי נורדמן, הנחשב למקורבו של הגר"ש אוירבך, נפגש אתמול עם יאיר לפיד ותועד כשהוא לוחץ את ידו. עסקנים חרדים זועמים: "דווקא מי שמזוהה עם המאבק בגיוס נפגש עם אדריכל הגזירות?". נורדמן: "פועל בשליחות גדולי הדור" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
לפיד עם נורדמן (כיכר השבת)

עסקנים בציבור הליטאי זועמים על חבר מועצת עיריית חדרה, בנצי נורדמן, שנפגש עם יו''ר יש עתיד שר האוצר יאיר לפיד.

בתמונה שהתפרסמה היום נראה נורדמן כשהוא לוחץ בחמימות את ידו של לפיד ומשוחח אתו. "זו בושה וחרפה שנציג הציבור החרדי הנחשב למקורב לגדולי תורה ובראשם הגאון הגדול הגר"ש אוירבך מעז בימים אלו להצטלם בחביבות עם אויבו הגדול של הציבור החרדי", אומר לכיכר השבת גורם בכיר במערכת הפוליטית הליטאית.

הגורם מוסיף וטוען כי "מלכתחילה לא ראוי שאף נציג חרדי ייפגש עם לפיד בצורה חברית, אולם ציפינו שדווקא מי שמזוהה עם אלו הנאבקים בכל תוקף בגזירת הגיוס יחרים את לפיד".

לדברי עסקנים, לפיד מנסה לקבל לגיטימציה במגזר החרדי, ומפגישים מהסוג הזה מהווים עבורו מתנה של ממש.

בסביבתו של נורדמן דוחים את ההאשמות החריפות ומבהירים כי מדובר בסיור עבודה שגרתי של לפיד בחדרה, במהלכו הוא לחץ את ידו. "האם אנשי יהדות התורה וש"ס בכנסת לא דיברו אף פעם עם לפיד או לא הצטלמו איתו? מדובר בטענות סרק שאין בהם ממש", הם טוענים ומספרים כי לפיד ביקש לבקר גם במוסדות חינוך דתיים אך נורדמן לא הסכים לכך בשום אופן, זאת "בניגוד לחברי מועצה דתיים אחרים ששיתפו אתו פעולה וסיירו אתו במשך כל היום".

בתגובה לטענות, אמר נורדמן לכיכר השבת כי הוא פועל בשליחות גדולי הדור. "כל פעולותיי הציבוריות בכלל ובעבודת הקירוב בפרט במשך מעל 16 שנה ב'לב לאחים' בהקמת בתי ספר של נתיבות משה - החינוך העצמאי ובהקמת כוללים לקירוב נעשים בשליחות ובהכוונת גדולי ישראל ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א. כך גם כניסתי למועצת העיר והנדרש בעקבות כך".

בתגובה לטענותיו של נורדמן, אמרו גורמים בכירים בדגל התורה ל"כיכר השבת" כי התמודדותו בחדרה הייתה מטעם מפלגת הליכוד ולא מטעם דגל התורה. לדבריהם, "כל המפגשים התמידיים שעושה לחילונים עם חרדים הם בניגוד לדעתו הברורה של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א".

"נורדמן לא עוצר באדום", אומרים העסקנים. "עכשיו הוא הגדיל לעשות ונפגש עם מי שרודף את עולם התורה, בניגוד גמור לדעתו הברורה של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר