זעם בבני ברק: חרדים הוזמנו למפגש עם ח"כים מהליכוד

המטה החרדי בלכוד הזמין חרדים בבני ברק למפגש עם הח"כים משה פייגלין ומירי רגב ועורר זעם. עסקן חרדי: "לא ייתכן שבתוך ב"ב הם יקיימו דבר כזה, זו בושה וחרפה" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הח"כים משה פייגלין ומירי רגב (צילום: פלאש 90)

גורמים חרדים זועמים על החלטת המטה החרדי בליכוד לקיים לראשונה מפגש עם תושבים חרדים בעיר בני ברק, בו ישתתפו חברי הכנסת, משה פייגלין ומירי רגב. המפגש צפוי להיערך ביום ראשון ג' בסיוון, ערב חג השבועות, בשעה 20:00 באולם הכנסים ברחוב שמשון הגיבור 4.

במכתב ששלחו חברי הכנסת נכתב: "ברצוננו להזמין אתכם למפגש חברים בהשתתפותנו לכבוד חג השבועות, חג מתן תורה, בארגון חברנו יעקב וידר, יו"ר המטה החרדי בליכוד וחבר נשיאות הליכוד".

גורם חרדי המתגורר בעיר בני ברק, נשמע רותח מזעם לנוכח קיום המפגש, ובשיחה עם "כיכר השבת" הוא אומר: "הם קוראים לעצמים חרדים אבל הם לא באמת כאלה, כי הרי איזה חרדי יתומך במפלגה חילונית כשיש מפלגות חרדיות שכל כגדולי ישראל אמרו שלא לשתף פעולה עם מפלגות חילוניות וישיש לחזק את המפלגות החרדיות".

על עצם המפגש עצמו אומר העסקן החרדי: "אני לא חושב שהם יצליחו לשכנע בחורי ישיבות ואברכים לבוא ולהשתתף בכנס כזה שלא יעשה טוב לציבור החרדי".

העסקן קורא למטה החרדי בליכוד לחזור בו מהזמנת התושבים: "אני קורא להם לבטל את הכנס הזה, לא ייתכן שבתוך העיר בני ברק הם יקיימו דבר כזה, זה פשוט בושה וחרפה שאין כדוגמתה".

יו"ר המטה החרדי בליכוד, יעקב וידר, אומר בתגובה ל"כיכר השבת" כי "המטה החרדי בליכוד דוגל בגישה של קשר ישיר ורציף בין נבחרי הליכוד לחברי המטה, והמפגש בערב חג השבועות הוא חלק מהמפגשים שעורך המטה באופן שגרתי בכל רחבי הארץ".

"אני רואה חשיבות רבה בקיום אירועים דווקא בבני ברק, כביטוי פומבי לקשר בין תנועת הליכוד והציבור החרדי - ואחרי המפגש הזה יבואו בעזרת ה' עוד רבים", הוסיף וידר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר