הרב הראשי לאפיפיור: פעל למען הנערים החטופים

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו העביר מסר לאפיפיור הנוצרי, וביקש ממנו לפעול למען שחרורם של שלושת בני הישיבה שנחטפו על ידי טרוריסטים. בצהריים: תפילה בכותל (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב הראשי (צילום: פלאש 90)

חטיפת הנערים אייל יפרח (19), גיל-עד שאער (16) ונפתלי פרנקל (16): הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו שיגר הערב (מוצאי שבת) מסר לאפיפיור לפיו: "היית כאן רק לפני שבועיים וקראת לשני העמים לפעול לשלום. אני מצפה להתערבותך ולקריאתך לראשי הרשות הפלשתינאית - לפעול מיידית לשחרור הנערים היהודים החטופים"

בתוך כך, הרב לאו המשמש גם במקביל כנשיא מועצת הרבנות הראשית, הודיע על כינוס מועצת הרבנות מחר (ראשון) לתפילה ברחבת הכותל בהשתתפות הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, חברי מועצת הרבנות הראשית, תלמידי ישיבות, רבנים, שרים וחברי כנסת והקהל הרחב. התפילה תיערך בשעה 17:00 בכותל.

ביום שישי, אמר הרב לאו כי "שוחחתי עם המשפחות החרדות לגורל יקיריהם, הן מעודדות מעצם הידיעה והגיבוי שעם ישראל כולו נותן ברגעים קשים אלו".

הרב לאו פסק גם כי לגורמי הביטחון מותר להמשיך לבצע את הפעילויות הנדרשות בשבת למען הצלת חייהם של הנעדרים: "עם ישראל מאוחד בליבם, בתפילה ובדאגה לשלומם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר