הגר"ח קנייבסקי לאברהם רובינשטיין: אתה המלך של ב"ב, תלבש חליפה ארוכה

סגן ראש עיריית ב"ב אברהם רובינשטיין, הופתע לאחרונה כאשר מרן הגר"ח קנייבסקי הורה לו שוב ושוב ללבוש חליפה ארוכה. "אתה ראש העיר הבא של בני ברק", נימק (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |

בשבועות האחרונים הופתע סגן ראש עיריית בני ברק ומזכיר מועצת גדולי התורה הליטאית הרב אברהם רובינשטיין לקבל הוראה חדשה ממרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, אליו הינו מקורב.

כאשר נכנס רובינשטיין אל מעונו של מרן הגר"ח להתייעצויות בנושאים ציבוריים שונים לשמוע את הוראתו הנדירה לפיה הוא מורה לו להחליף לחליפה ארוכה.

רובינשטיין ההמום הלובש בימים כתיקונם חליפה קצרה כמנהג בני תורה ליטאים היה המום וניסה להתחמק אולם מרן הגר"ח שב על הדברים במספר הזדמנויות כשהוא מפציר בו לעשות זאת.

אמש (שלישי) הגיע שוב הרב אברהם רובינשטיין אל מעונו של מרן שר התורה שקיבל אותו באמירה: "אתה ראש העיר הבא של בני ברק ומכיוון שזו עירו של החזון איש, כדאי שתלכו כבר מעכשיו עם מעיל ארוך כמוהו".

רובינשטיין ניסה לשכנע שאינו ראש עיר ואין זה למעמדו. "שאתן לך את שלי?", הפטיר מרן בחיוך ולא ויתר, "זה מחייב את מי ש'מלך' בבני ברק".

כידוע, מכנה מרן הגר"ח את סגן ראש העיר בתואר המלך מאז מונה לכהן בשלהי הקדנציה הקודמת (לאחר כהונתו בכנסת של יעקב אשר) כראש עיריית בני ברק.

הבוקר, סירב רובינשטיין לאשר האם בכוונתו כבר בקרוב לרכוש חליפה ארוכה אולם מקורביו הבהירו כי חזקה עליו שיקיים באדיקות את הוראת מורו ורבו מרן שר התורה שהדבר חשוב לו במאוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות