חיים ביבס ל'כיכר השבת': ננסה לתקן את אפליית החרדים

החלטת שר החינוך שי פירון להפלות את הילדים החרדים בתוכנית הקייטנות, מביאה את יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס להתגייס כדי לנסות ולהביא לפתרון המצוקה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
חיים ביבס (צילום: פלאש 90)

החלטתו של שר החינוך, שי פירון, שלא להחיל את תוכנית הקייטנות במוסדות החינוך החרדיים - המוכר שאינו רשמי ומוסדות הפטור, במסגרת הטבות הקייטנות של משרד החינוך, ממשיכה לעורר סערה.

בתוכנית משרד החינוך נקבע כי כבר השנה כל ילדי כיתוב א' וב' ימשיכו ללמוד בבתי הספר למשך שלושה שבועות נוספים לאחר היציאה לחופש הגדול במימון משרד החינוך.

ראש עיריית מודיעין, המשמש גם כיו"ר מרכז השלטון המקומי, שיגר מכתב אל שר החינוך, שי פירון בו הוא קובל על אפליית החרדים.

"בהמשך למכתבו של חה"כ יעקב אשר, ובהמשך לשיחות שקיימתי בעת האחרונה עם פורום הרשויות החרדיות והערביות בנושא שבנדון, אודה לך באם תזמן פגישה דחופה, לצורך קידום פתרון מהיר בנושא זה, אשר ייתן מענה לכלל התלמידים, בכלל הרשויות המקומיות", כותב ביבס לשר פירון.

"אבקש להסב את תשומת ליבך ללוחות הזמנים הדחוקים, ערב סיום שנת הלימודים תשע"ד, ולקראת פתיחתם של בתי הספר של החופש הגדול בימים הקרובים", הוסיף ביבס במכתבו.

חיים ביבס, ראש עיריית מודיעין וי"ר השלטון המקומי, אמר הבוקר ל"כיכר השבת": "אנחנו נקיים פגישה. אני מקווה שנוכל להיות אנשי בשורות. זהו הסכם שנחתם לפני כניסתי לתפקיד ולכן אני מכבד הסכמים באשר הם כאשר נכנסים לתפקיד, יחד עם זאת איפה שצריך לתקן אנחנו נתקן".

חבר-הכנסת, יעקב אשר, אמר ל"כיכר השבת" כי "בישיבה שערכנו עם יו"ר מרכז השלטון המקומי מר חיים ביבס הועלתה חומרת הבעיה באפליית הילדים החרדים, ובהכירי את מר ביבס שמיצג את כלל התושבים, בטחוני שיפעל בכל כוחו ובכל הכלים העומדים לרשותו ביחד עם חברי הכנסת החרדים על מנת למצוא פתרון להדרת הילדים החרדים ממפעל הקייטנות".

בפגישה שנערכה עמו, השתתף ראש עיריית ביתר עילית ויו"ר פורום הערים החרדיות מאיר רובינשטיין, וכן ישראל גולומב רכז פורום הערים החרדיות. ח"כ אשר קרא לביבס לעשות הכל כדי להביא לפתרון הבעיה.

יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס הבטיח להירתם לצורך הפעלת המערך הקייטנות אף במוסדות החינוך בציבור החרדי, לרווחת התלמידים, והעביר, כאמור, מכתב דחוף לשר החינוך שי פירון, בו הוא דורש לקיים פגישה לצורך קידום פתרון מהיר בנושא ונתינת מענה לכלל התלמידים, בכלל הרשויות המקומיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר