מרגש: בת 61 ילדה בן בכור לאחר ברכת מרן הרב עובדיה יוסף

לפני כשנה וחצי הגיעה אישה כבת 60 למרן הגר"ע יוסף זצוק"ל בתחינה לברכה שתזכה לילדים. בשבוע שעבר היא ילדה בן והיא בת 61. הציבור נקרא להתפלל לרפואתו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל בברית מילה (צילום ארכיון: יעקב כהן)

סיפור מרגש: אם חרדית, בת 61, שבמשך שנים התפללה, עברה טיפולים, ועשתה כל מה שביכולתה כדי לזכות בפרי בטן - ללא הצלחה, הגיעה לפני כשנה וחצי למעונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל ובקשה את ברכתו כמוצא אחרון לזכות בילד ראשון.

אחרי ארבעים שנה של ניסיונות וטיפולים, הגיעה האישה, שעובדת כבלנית במקווה, למעונו של הרב עובדיה וקבלה את ברכתו יחד עם חתיכה מהאתרוג של הרב ויצאה כשהיא מלאת תקווה.

בשבוע שעבר היא הובהלה לבית החולים שערי צדק כשבבטנה תאומים - בן ובת. אך מצבם היה קשה ונאלצו להציל את חייהם בניתוח, כאשר הבן נשאר בחיים והבת נפטרה במקום.

כעת מבקשים בני המשפחה מהציבור להתפלל עבור הבן שנשאר בחיים, וכמו שנעשה להם נס כשהצליחה להיכנס להיריון יעשה להם נס ובנם יישאר בחיים בריא ושלם.

אחד מהאנשים הקרובים ביותר של מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל אמר לאחר הלידה: "כל השומע ודאי יבין עד כמה כוחו של מרן זיע"א. לפני שנה וחצי בערך היא ובעלה הגיעו למרן, ומרן הבטיח לה שתיפקד. וביקש שניתן לה חתיכה מהאתרוג".

"בליבי אמרתי אולי מרן אמר לה זאת כדי שלא תיפול ליאוש. אבל היתכן אישה בגיל כזה תלד", הוא מוסיף, "והנה תהילות לה' יתברך שהוא כל יכול נתבשרנו שבשעה טובה ומוצלחת היא ילדה בן כנגד כל חוקי הרפואה. אולם הוא פג. שהציבור יתפלל עליו שיהא בריא ושלם".

שמו של התינוק לתפילה: הבן של אלישבע לאה בת אורה תרצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר