אנשי עסקים חרדים יפצו את החייל שהותקף על ידי קיצוניים בבית שמש

קבוצת אנשי עסקים חרדים ממונסי שבארה"ב, החליטו לפצות כספית את חייל צה"ל שנפגע מקיצוניים בבית שמש. אחד היוזמים: "מקווה שמה שעשינו יכפר על המעשה הפושע" (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90 למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה)

תקיפת החייל אמש (שני) על ידי קיצוניים בעיר בית שמש, עוררה כצפוי תגובות קשות במערכת הפוליטית והציבורית, כשחברי הכנסת החרדים גינו בחריפות את התקיפה. אולם כעת מתברר כי המקרה החמור מעורר סערה של ממש גם בקרב הציבור החרדי שמעבר לים.

קבוצת אנשי עסקים חרדיים תושבי מונסי שבארה"ב, הודיעו כי יתרמו לחייל שנפגע בלינץ' שערכו הקיצוניים את כל הוצאות הטיפול בנזקים שנגרמו לרכבו.

בשיחה עם "כיכר השבת" מספר אחד הנגידים על מה שהוביל אותם לתרומה הייחודית. "ישבתי יחד עם שני חברים במסעדה, ופתאום הגיעה ההודעה בחדשות וברשתות החברתיות על התקיפה של חייל. הזדעזענו מאוד. יש גבול למה שאותם קיצונים הזויים מסוגלים עוד לעשות בכדי לבזות אותנו".

"החלטנו מייד להתגייס ולתרום את סכום הפגיעה לאותו חייל", מספר איש העסקים החרדי, "חבר נוסף הודיע כי הוא מוכן לממן לחייל השכרת רכב חילופי עד שיתוקן רכבו שנפגע. הודענו לו שאנחנו נותנים לו כרטיס אשראי פתוח לכיסוי ההוצאות".

לדבריו, מבלי להיכנס לשאלה האם הציבור החרדי בעד שירות צבאי או נגד וכמה לימוד התורה חשוב, יש פה מימד של פגיעה פיזית שאסורה מכל וכל. "מה שקרה אתמול זו פשוט בושה שאנשים שחושבים עצמם לחרדים ויראי שמיים פועלים בנבזות שכזאת. אני מקווה שמה שעשינו יכפר על המעשה החמור של אותם פושעים".

ישראל ירט, מכר של אנשי העסקים ממונסי, סיפר ל"כיכר השבת": "אחד החברים מארה"ב אמר שהוא מעוניין לסייע לאותו חייל וביקש ליצור איתו קשר. מייד פניתי לדובר העירייה שאיתר את הבחור וכך יצרנו קשר בין אותם אנשי עסקים לחייל שהותקף. אני שמח שסייענו ולו במשהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר