יעקב ליצמן ל'כיכר השבת': "לפיד יבין שהוא לא יעשה מה שהוא רוצה"

דקות לאחר ניצחון החרדים במניעת העברת חוק מע"מ אפס, אומר ח"כ יעקב ליצמן ל'כיכר השבת': "אולי לפיד יבין שהוא לא יעשה כל מה שהוא חושב לעשות בדברים אחרים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: כיכר השבת; תמונה: פלאש 90)

ניצחון החרדים: חבר הכנסת יעקב ליצמן (יהדות התורה) היה החבר כנסת הבולט ביותר - לצד משה גפני - במאבק לעיכוב אישור חוק 0% מע"מ של השר יאיר לפיד, חוק שמפלה את הציבור החרדי.

בראיון ל"כיכר השבת", דקות לאחר הניצחון בוועדת הכספים אומר ח"כ יעקב ליצמן: "אני חושב שכל העולם ראה, כל הציבור, שעל אף שיש כזה שר אוצר שחושב שכל העולם שלו והוא יעשה מה שהוא ירצה, הוכחנו לו שאנחנו בניהול ועדת כספים ובדיונים אנחנו יודעים יותר טוב ממנו. אני חושב שאולי - אולי הוא יבין שהוא לא יעשה כל מה שהוא חושב לעשות בדברים אחרים".

ליצמן הוסיף ואמר: "אני חושב שהוא מנסה לעשות את המכה נגד החרדים בכל מה שהוא יכול, ואם אתה רואה פה ושם שהוא צריך להגיע להסדר עם החרדים זה בגלל שזה לא יעבור את בג"ץ כך שזה לא רלוונטי".

בהתייחסו לשיתוף הפעולה עם משה גפני וחברי הכנסת מ'העבודה' ואחמד טיבי אומר ליצמן: "אני חושב שאנחנו שנה וחצי באופוזיציה והוכחנו לכולם שאנחנו עובדים עם כולם ביחד".

אחד מהאנשים שהתגלו כחסרי ניסיון בוועדת הכספים היה יו"ר הוועדה ח"כ ניסן סלומינסקי שהושפל במהלך כל הדיונים על ידי ליצמן וגפני: "הוא צריך לבדוק את עצמו ולראות שהידברות עם החרדים צריך להיות יותר טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר