ח"כ משה גפני תוקף: "ישעיהו ויין נתן גן לחילונים"

לא רק ברקת: ח"כ משה גפני יוצא במתקפה חריפה על "משתפי הפעולה" של ברקת, אנשי מפלגת "בני תורה" ואיש ש"ס צביקה כהן, ומאשים: "שעיה ויין נתן את הגן לחילונים" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לא רק ברקת: ביקור סוער ערכו הבוקר (שני) חברי הכנסת של תנועת "דגל התורה" יחד עם חברי המועצה בגני הילדים ובמוסדות החינוך בשכונות המעורבות כשהם תוקפים בחריפות רבה את ראש העיר ניר ברקת על התנכלותו לאוכלוסייה החרדית.

בסיור השתתפו יו"ר התנועה ח"כ משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר וכן מנהל המחלקה המוניציפאלית מנחם שפירא וחברי המועצה אליעזר ראוכברגר, ישראל קלרמן ויצחק פינדרוס.

לסיום, נועדו משתתפי הסיור במעון חרדי בקריית יובל שהעירייה לא אישרה את פתיחתו, שם נשא יו"ר תנועת "דגל התורה" ח"כ משה גפני דברים נחרצים כשהוא בוחר לתקוף חזיתית הן את ראש העיר והן את הנציגים החרדיים בעירייה שמשתפים אתו פעולה.

"לא ראיתי אף פעם בחיים שלי דבר כזה, אין מדינת עולם שלישי שתחזיק ילדים בצורה בה ראינו שם בגנים ובמוסדות החינוך שביקרנו", אמר גפני והוסיף, "אין דבר כזה שנראה מעון מסודר שכזה שאין לו שום בעיה שמוציאים לו צו סגירה. יש לפעמים שטוענים שיש בעיות בטיחותיות וכדומה, אבל פה אין שום בעיה. פה מוציאים צו סגירה כדי שמאה משפחות יישארו עם הילדים שלהם, שלא יהיה להם פתרון".

גפני מיקד את התקפתו והדגיש: "קריית יובל היא האג'נדה של ראש העיר. הוא אמר שהחרדים יגורו בגטאות שלהם, בשכונות שלהם, וקרית יובל שכונה חילונית - כאן לא תקבלו כלום. לא יעזור צביקה כהן ולא חיים אפשטיין. כל המשתפי פעולה האלה, לא יעזור כלום. פשוט לא יעזור. זאת האג'נדה שלו, הוא עומד על זה וכל הדברים שהם יכולים לדבר ברדיו, הם יכולים לדבר עד מחר".

"כאן ראינו בעיניים את התוצאה של המדיניות של ניר ברקת שהיא 'חרדים לא יגורו בשכונות מעורבות ולא יגורו בקריית יובל', למה אין אישור למעון הזה? מה פה לא בסדר? זה נראה מעון של צפון ת"א. למה ילדים צריכים ללמוד בחיידר עם אבנים? גם החיידר האשכנזי וגם הספרדי?", תהה גפני.

"למה בגנים שבהם היינו, כשרוצים לחלק גן לשניים, בונים קיר ומפרידים באמצע. בשנה הבאה יצטרכו עוד 2 גנים", המשיך גפני בסרקזם, "אז יחלקו גם את שניהם, כשבגן הצמוד לו הוא גן חילוני ששעיה וויין נתן אותו לחילונים".

"פה מחלקים גן של ילדים חרדים לשניים ושם שעייה וויין העוזר של חיים אפשטיין נתן את הגן השני לחילונים. לא ראינו דבר כזה", האשים גפני.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר