ח"כ יעקב ליצמן: "ליפמן איים עליי ברצח. הוא לא שפוי"

ח"כ יעקב ליצמן טוען כי ח"כ דב ליפמן איים עליו ברצח. בראיון ל"כיכר השבת" סיפר ליצמן על שאירע: "הוא איים עליי ברצח. הוא לא חרדי. אגיש נגדו תלונה כבר מחר". צפו (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב ליצמן (צילום: הדס פרוש / פלאש 90. וידאו: ישי כהן)

מהומה בוועדת הכספים: ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) טוען כי ח"כ דב ליפמן, איש 'יש עתיד' איים עליו ברצח במהלך הדיונים על "חוק מע"מ אפס". במהלך הדיון כולו השתתף גם ח"כ ליפמן ו"נפל" לידיהם של חברי הכנסת החרדים שתקפו אותו פעם אחר פעם, גם ברמה האישית כשהוא נחשב ל"חרדי של יאיר לפיד".

לאחר שעות של מתקפה עליו, ניגש ליפמן לח"כ יעקב ליצמן וביקש ממנו להפסיק לתקוף אותו אישית. בשלב הזה, לטענת ליצמן, ליפמן אמר לו משפט שהיה נחשב כאיום לרצח והוא ביקש שקצין הכנסת יצמיד לו מאבטחים.

ח"כ יעקב אשר "התנדב" לשמש כמאבטח אישי של ליצמן. חברי הכנסת החרדים החליטו להפוך מהאיום לרצח, לטענת ליצמן, לאירוע גדול יותר ומשכו זמן רב בדיון בוועדה.

אחד מחברי הכנסת העיר: "צריך לפנות לאו"ם". ליפמן הכחיש בשיחה עם "כיכר השבת" כי איים על ליצמן וטען שסך הכל אמר לו שישיב לו גם באופן האישי.

בראיון ל"כיכר השבת" סיפר ליצמן על שאירע: "חברי כנסת אמונים לעשות מה שמוטל עליהם - להתנגד ולמחות כנגד חוקים שהם לא תומכים בהם".

ליצמן הוסיף: "הוא הגיע אליי ואמר שאם לא אפסיק ללגלג עליו הוא יעשה לי משהו. אני ראיתי בזה איום ברצח. לדעתי הוא לא שפוי. אני אגיש תלונה והכנסת תטפל בזה".

לדבריו, "הכי תמוה שאתמול הוא גינה את החרדים שמתנהגים באלימות - והוא הראש וראשון להתנהג באלימות".

לסיום הוסיף ליצמן כי אינו חושב שליפמן הוא אדם חרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר