הורים בירושלים לאיתמר בר עזר: אל תעסיקו ערבים בבית ספר

הורים לילדות, תושבי שכונת בית וגן, חוששים לשלוח את ילדותיהן לבית הספר בו מועסקים ערבים ובעקבות כך פנו לאיתמר בר עזר בדרישה להסקת עבודת הערבים (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
איתמר בר עזר (צילום ארכיון: Uri Lenz/Flash90)

בעקבות ההסלמה ביחסי יהודים וערבים בירושלים בתקופה האחרונה, הורים לילדות, תושבי שכונת בית וגן, חוששים לשלוח את ילדותיהן לבית הספר לאחר שגילו כי במקום מועסקים ערבים.

ההורים שיגרו מכתב למנהל האגף לחינוך חרדי, איתמר בר עזר, בדרישה שיורה לפטרם, ואם לא יעשה כן בכוונתם להשבית את הלימודים.

במכתב שכותרתו "העסקת עובדים ערבים בביה"ס", שהגיע לידי "כיכר השבת", כתבו תושבי השכונה: "השתוממנו ונחרדנו כששמענו שהאחראיים על הניקיון בית הספר הם עובדים ערבים, כאשר הם נמצאים במקום בכל שעות היום משעות הבוקר עד שעות הערב -בשעות הלימודים ובשעות החוגים, ומרגישים "שליטה" בשטח, כשלעומתם נמצאות רק נשים וילדות קטנות הסגורות בביה"ס".

"ואפילו אם ירצו לברוח ממנו בשעות סכנה, הן אינן יכולות לעשות כך משום שהמקום סגור. וכל זה קורה בתקופה מתוחה מאוד מבחינה ביטחונית, כאשר ההסתה במגזר הערבי הולכת וגואה", כתבו התושבים.

התושבים הוסיפו כי "המצב כרגע הוא שבלית ברירה, מפתחות בתי הספר בידיהם הם נועלים, יוצאים ובאים מכירים את כל המפתחות והמבואות, ויכולים לעשות ככל העולה על רוחם במתחם בית הספר".

התושבים אומרים כי מדובר בסכנה ממשית לחיי הילדות והוריהן. "ונהנה אין לנו דבר נגד העסקת עובדים בכלל, ואם טוענים שאין בכך סכנה ביטחונית אז שיעסיקו אותם בחיל האוויר ובשב"כ בשמירה על ראש הממשלה וכדו', אבל ברור לכל בר דעת שלהכניס ערבים לתוך ביה"ס בקרב ילדות חסרות ישע הוא מעשה פשיעה שיש בו חשש גדול של סכנה, וזה עצמו גם גורם שהן הילדות והן הוריהן נמצאים בפחד גדול, ומשבש את כל תכלית הלימודים".

"ולכן אנו פונים בבקשה גדולה מחד, ובדרישה נמרצת מאידך, לבטל את ההחלטה הזו שמראה על זלזול גדול בחיי אדם, ומי מסוגל לקחת על עצמו להתחייב בראשו בדם בנות ישראל, ואיננו רוצים להתעמת בכוח ולהשבית את הלימודים עד שיתוקן הדבר, אלא לפתור את העניין בדרכי שלום", כותבים התושבים, "ולכן אנא מכם החליטו במהרה להעסיק אך ורק יהודים (או עכ"פ סודנים וכדו', ועדיף נשים), בתחומי ביה"ס".

ביקשנו את תגובתו של איתמר בר עזר אך זה סירב להגיב לכך בטענה של גזענות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר