שנה ללא מרן הרב עובדיה יוסף

הרב עובדיה יוסף - הסרט המלא

12 חודשים ללא מנהיג הדור מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל, אתר "כיכר השבת" מגיש מסמך היסטורי מרתק ומטלטל בו נחשפים לראשונה קטעי וידאו מרגשים מחייו של מרן זצ"ל • וגם: האנשים הקרובים ביותר למרן בעדויות וסיפורים שטרם נשמעו • צפו בכתבתו של ישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |

בצהרי יום שני, ג' בחשוון, בשעה 13:24, למגינת לבו של דור שלם הסתלק מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, ודור שלם הפך ברגע אחד ליתום.

בסיומה של שנת האבל להסתלקותו של מנהיג הדור, האתר החרדי המוביל "כיכר השבת" מגיש סרט מטלטל ובלעדי - "שנה ללא מרן" - ובו עדויות, סיפורים ותיעוד של האנשים הקרובים ביותר של מרן זצ"ל.

במהלך הסרט הנדיר, חושף ישי כהן לראשונה קטעי וידאו אישיים מביתו של מרן, לימוד התורה הבלתי פוסק, חייו של מרן בחדר השינה והרגעים המרגשים עם נכדיו ובני המשפחה.

הגאון הרב משה יוסף, בנו הקרוב של מרן זצ"ל, שהיה במשך עשרות שנים הקרוב ביותר למרן, מספר על האבל הפרטי, הרב עובדיה המשפחתי, על מה שהתרחש לאחר קבלת הקהל, הסיפור שלא הכיר על אביו וחושף כיצד בני המשפחה ינציחו את זכרו של פוסק הדור.

הרב יעקב סיני, חתנו של הרב משה יוסף, שבשנים האחרונות הפך לאחד האנשים הקרובים ללבו של מרן מספר על חדר השינה של מרן, השעות הקטנות של הלילה, מפיות הנייר עליהם כתב מרן חידושי תורה בשמחות משפחתיות והסיפור האישי שלא ישכח כל חייו.

הרב צבי חקק, שהיה המשמש בקודש הצמוד של מרן במשך עשרות שנים מספר מה הוא עושה בימים אלו בבית הרחוב הקבלן 45 וחושף את הסיפור שלא ישכח לעולם.

הרב גד יזדי, שעזר למרן הגר"ע במשך שנים רבות בהוצאת הספרים, ועד עצם היום הזה עסוק בכך, יחשוף את יומניו של מרן זצ"ל ממצרים ואת הספר 'יביע אומר' חלק א' בכתב ידו של הרב.

לקראת סיום, נחשוף לראשונה את אלבומו האישי והמשפחתי של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל יחד עם נכדיו, בני משפחתו ורעייתו הרבנית מרגלית ע"ה.

בסיום הסרט נחשוף קטע וידאו בו נראית דאגתו של הרב משה יוסף לאביו הגדול, שנראה חלש בבוקרו של יום, כאשר מרן מסביר לו כי חשב בתורה כל הלילה ולא הצליח להירדם.

עורך ומגיש: ישי כהן

צילום: אהרון רבינוביץ

מוזיקה: באדיבות איציק אשל, מתוך השיר "שר התורה"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר