ח"כ אורי מקלב מנע עבודות בחול המועד בכביש

בעקבות פנייתו של ח"כ אורי מקלב, השיב היום מ"מ מנכ"ל חברת נתיבי ישראל כי לא יתקיימו בימי חול המועד עבודות בשעות הלילה בכביש 1 - כביש ירושלים תל אביב (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כביש 1 (צילום: משה שי - פלאש 90)

מ"מ מנכ"ל חברת נתיבי ישראל השיב היום (שלישי) במכתב תשובה לח"כ אורי מקלב כי לא יתקיימו בימי חול המועד עבודות בשעות הלילה בכביש ירושלים תל אביב.

"לא נאפשר עבודות בכביש מס' 1 בשעות הלילה בימי חול המועד. במהלך היום ימשכו העבודות בצדי הכביש ללא הפרעה, כששני הנתיבים פתוחים לתנועה לשני הכיוונים", כתב המנכ"ל לח"כ מקלב.

כמו כן השיב ראש אגף התנועה הארצית ניצב משה אדרי לח"כ מקלב כי משטרת התנועה תעשה הכל על מנת לשמור על ציר כביש מס' 1 פתוח ללא הפרעות במהלך חול המועד.

כזכור, אמש, לקראת חג הסוכות וחול המועד, ימים בהם צפוי עומס רב בנסיעה בכביש ירושלים תל אביב, על רקע עבודות הסלילה והפיתוח המתבצעות בחודשים האחרונים במקום, פנה סגן יו"ר הכנסת ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) אל ראש אגף התנועה הארצית במשטרת ישראל ולמ"מ מנכ"ל חברת נתיבי ישראל בבקשה להפסיק את העבודות בימי חול המועד סוכות כדי שלא להכביד על העומס המוגבר בכביש בימים אלו.

"בימי חול המועד צפויה תנועה עמוסה גם בשעות הערב והלילה, כאשר אלפים עושים דרכם לירושלים וממנה לתפילות, שמחות בית-השואבה ועוד, נפח התנועה גם בשעות הלילה בימי החג, אינו גדוש פחות מנפחה בשעות היום בימות החול הרגילים במהלך השנה", כתב מקלב.

"על מנת למנוע עומסים כבדים ובלתי נסבלים בימים אלו בדרך לירושלים וממנה, אבקשכם שלא לאפשר קיומם של העבודות הללו בכביש זה בימי חול המועד סוכות ובכך למנוע עומסים כבדים בכבישים ולאפשר שמחת חג לנוסעים", סיכם ח"כ מקלב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר