הדי גיי' החרדי נפל למעשה הונאה של "הרב יעקב" מירושלים

'הרב יעקב' מירושלים הזמין את שירותיו של הדי ג'יי החרדי, אולם כשהאחרון הגיע למקום הוא גילה שכבוד הרב נעלם והישיבה אליה הוזמן לא קיימת. "לא מדובר בסיפור רגיל. הוא השקיע בכך זמן, אין לי מושג למה" אומר הדי ג'יי בשיחה ל"כיכר השבת" (חרדים, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
די ג'יי, ארכיון (צילום: shutterstock)

זמרים ומפיקי מוזיקה עמוסים בעבודה בימים אלו בעקבות חג הסוכות בו נערכות מידי ערב שמחות בתי השואבה. את האירועים הללו סוגרים המארגנים זמן רב עוד קודם לכן. ל"כיכר השבת" הגיע סיפורו של חרדי העוסק לפרנסתו כדי ג'יי, שהוזמן לאירוע שלבסוף התברר כלא נכון ובכך הפסיד מאות שקלים.

בשיחה עם "כיכר השבת" סיפר המפיק גיא אפיק על שאירע: "לפני כמה שבועות התקשר אלי אדם שהזדהה כ"הרב יעקב" מישיבה בבני ברק. אחרי דין ודברים סיכמנו כי הוא שוכר את שירותיי לשמחת בית השואבה בישיבה שבה לדבריו לומדים 250 תלמידים ובשל כך הוא דרש ממני להגיע עם הגברה גדולה יותר מבשאר האירועים".

השיחה הראשונה לא הייתה האחרונה בשרשרת השיחות בין השניים ואף בשל כך נרקמה סוג של ידידות טלפונית ביניהם. "דיברנו פעמים רבות במהלך השבועות האחרונים על תוכן השירים שנשמיע במהלך האירוע וכמה זמן".

אלא שהשיחות הללו שנראו בהתחלה כעסקה משתלמת התבררו בשעת מעשה כהגדרת המפיק כמעשה הונאה. "הגעתי למקום באותו הערב שבו אמורה הייתה להתקיים שמחת בית השואבה. התקשרתי אליו באותו הרגע שהגעתי לרחוב סוקלוב 128 בבני ברק והוא אמר לי להגיע לבניין סמוך תוך שהוא מברר האם הגעתי עם כל ציוד ההגברה והשבתי בחיוב".

"המתנתי במשך שעה והבנאדם לא הגיע. התקשרתי אליו עשרות פעמים והוא לא ענה לי ומשכך הבנתי שנפלתי למעשה הונאה". קבע המפיק.

למה לדעתך הוא עשה זאת? שאלנו. "אין לי מושג למה. לא מדובר בסיפור רגיל. הוא השקיע בכך זמן. הוא המציא ישיבה שלא קיימת ונראה היה שהוא עבד על זה זמן רב. זה לא היה סתם ואני לא יודע מה היה האינטרס שלו. אני תמיד ביחסים טובים עם כולם ואין לי מחלוקת עם אף אחד".

ניסינו לקבל את תגובת מזמין האירוע, אולם ללא הצלחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר