וידאו

סב התינוקת בכה: "חיכו לה הרבה שנים; ילדה טהורה"

שמשון הלפרין, סבה של חיה זיסל בראון הי"ד, בת השלושה חודשים שנרצחה בפיגוע הדריסה בי-ם, סיפר בבכי על התחושות הקשות של המשפחה: "ההורים חיכו שנים לבת. התינוקת זכתה להגיע לכותל היום. הסבתא לא יודעת, היא על מטוס. זו הבשורה הראשונה שהיא תקבל. ה' נתן וה' לקח". צפו בדבריו (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |

שמשון הלפרין, סבה של חיה זיסל בראון הי"ד, בת השלושה חודשים שנרצחה הערב (רביעי) בפיגוע הדריסה בירושלים, סיפר על התחושות הקשות של המשפחה.

"היא רק בת שלושה חודשים", סיפר הסב, "הם חיכו לילדה כמה שנים והיא נולדה בשמחה לפני שלושה חודשים. הם בדיוק חזרו מהכותל המערבי".

הסב הוסיף, "פעם ראשונה בחיים שהילדה הייתה בכותל. היא זכתה להיות בכותל. הם הצטלמו, הם החזיקו אותה לכיוון הר הבית ואמרו לה שזה מקום המקדש. לצערנו כמו שידוע עשיו שונא ליעקב, ללא רחמים נרצחה ילדה שלא עשתה שום רע לאף אדם".

לדבריו, "הם ירדו מהרכבת הקלה בחזרה מהכותל ואז הגיע הרכב ודרס את כולם. הילדה עפה באוויר עשר-עשרים מטר ונפלה על הראש. היה לה דימום במוח".

הסב ביקש להודות לרופאי בית החולים שניסו להציל את נכדתו עד הרגע האחרון. "בית החולים עשה את מיטב המאמצים. אני רוצה להודות להם".

רגע הדריסה בירושלים

הסב סיפר כי אשתו, סבתה של הילדה, לא יודעת עדיין על כך שנכדתה נרצחה. "היא כעת על מטוס ועוד כמה שעות היא תנחת וזו הבשורה הראשונה שהיא תקבל" אמר הסב בבכי.

הסב סיפר על מצבם של הורי הילדה: "ההורים בטראומה. רק לפני מספר דקות זה נודע להם. תמיד אמרתי שהקב"ה שלח להם מתנה מהשמיים".

בתוך כך, הלווייתה של התינוקת הי"ד תצא הלילה בחצות משמגר להר המנוחות.

תשעה בני אדם נפגעו ותינוקת בת שלושה חודשים נהרגה הערב באזור גבעת התחמושת - דרך בר לב בירושלים, לאחר שנדרסו בסמוך לתחנת הרכבת הקלה. לפי עדי ראיה, בוצע ירי לעבר נהג הרכב הדורס והוא נפגע.

מהמשטרה נמסר כי "באירוע הדריסה נפצעו תשעה בני אדם בדרגות פציעה שונות ופונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. הנהג הפוגע ניסה להימלט רגלית מהמקום, אך שוטר היחידה המרכזית במחוז ירושלים דלק אחריו, ירה לעברו ופצע אותו".

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' אמר כי "על פניו נראה שמדובר באירוע על רקע לאומני".

עבד א-רחמן א-שלודי, בן 20 מהעיירה סילואד שבשומרון, הוא הרוצח בפיגוע הדריסה בירושלים. על פי דיווחים פלסטיניים, הוא שוחרר בדצמבר 2013 אחרי שריצה 16 חודשי מאסר. הוא נעצר שוב בפברואר האחרון לפרק זמן של חודש. גם אביו נעצר איתו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו האשים את נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן ואמר כי "כך פועלים שותפיו של אבו מאזן לממשלה, אותו אבו מאזן שרק לפני ימים הסית לפגיעה ביהודים בירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות