שש שנים אחרי הכישלון בבחירות: מאיר פרוש משלם

שש שנים אחרי שהתמודד לראשות העיר ירושלים והפסיד לראש העיר ניר ברקת, ח"כ מאיר פרוש (יהדות התורה) מסיים בימים אלו לשלם את חובותיו לפעילי המטה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ח"כ מאיר פרוש (Hadas Parush/Flash90)

שש שנים אחרי שהתמודד לראשות העיר ירושלים והפסיד לראש העיר ניר ברקת, חבר-הכנסת מאיר פרוש (יהדות התורה) מסיים בימים אלו לשלם את חובותיו לפעילי המטה שעבדו למענו באותם ימים סוערים.

מדובר בחובות הנאמדים באלפי שקלים, אולם רק בימים האחרונים הצליח פרוש לסיים את חובותיו מריצתו לתפקיד הנחשק.

בין אותם פעילים להם פרוש היה חייב לכאורה תשלום עבור פעילותם בימי הבחירות, היו מנהל הקמפיין, דוד שפירא, שקבל על כך שלא קיבל את מלוא הסכום שהובטח לו. כך גם יו"ר ההסתדרות בסניף ירושלים, דני בונפיל, שאף הגיש תביעה לבית המשפט בה נטען כי מרבית מדרישותיו הכספיות נדחו.

לפי הדיווח של משה הלר ב"ידיעות ירושלים", בימים האחרונים קיבלו מרבית הפעילים שיחות טלפון מאנשיו של ח"כ מאיר פרוש, בהן הם התבשרו כי יקבלו את התשלום המלא עבור זמן עבודתם. מדובר בסכומים הנעים בין מאות לאלפי שקלים.

שיחות הטלפון הפתיעו את הפעילים לאחר שמרביתם התייאשו מקבלת הכסף שהגיע להם ביושר. למרות זאת, במטה של פרוש לא אמרו נואש והשיגו את הכסף הנדרש.

פרוש כיהן במשך 13 שנה כחבר מועצת העיר ירושלים וסגן ראש העיר. לאחר כהונתו של אורי לופוליאנסקי בתפקיד ראש העיר, תלו בו החרדים את תקוותם כי הוא זה שיזכה בבחירות וינצח את המועמד החילוני ניר ברקת.

בליל הבחירות התקווה נגוזה ופרוש הפסיד לניר ברקת לאחר שזכה ב-43% מהקולות, מול 52% שזכה ברקת. ההפסד היה צורב למרות תמיכת רוב הציבור החרדי והדתי לאומי. למועמדותו התנגד חבר הכנסת יעקב ליצמן וחסידות גור שהביעו תמיכה בניר ברקת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר