כנס הנבחרים: דרעי, גפני וליצמן על במה אחת

בשעות אחר-הצהריים ייפתח במרכז הכנסים ניר עציון כנס הנבחרים של נציגי הציבור החרדי. המושב המרכזי: פאנל משותף עם אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
משה גפני, אריה דרעי ויעקב ליצמן (צילום ארכיון: דוברות ש"ס)

בסימן אחדות וליכוד השורות ייפתחו היום (ראשון) דיוני ימי העיון של "כנס הנבחרים" למאות נציגי ועסקני הציבור החרדי ברשויות השונות ובמועצות הערים ברחבי הארץ, במרכז הכנסים "ניר עציון".

בתום ימים שלמים של היערכות והכנות, יצא לדרך כנס הנבחרים למשך 3 ימי עיון, בהם ידונו נציגי הציבור החרדי ברשויות השונות, בדרכים להתמודדות עם אתגרי השעה והמקום, בשיתוף חברים מכל הערים יחדיו, במטרה משותפת ומלוכדת לטובת הציבור אותו הם מייצגים בנאמנות ובמסירות, כל אחד בתפקידו ובתחומו עליו הוא מופקד.

ל"כיכר השבת" נודע כי המושב המרכזי ייערך היום בשעות אחר הצהריים בו ייפגשו לראשונה על במה אחת ב'כנס הנבחרים', חברי-הכנסת אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן, בפאנל יחד עם ראש העיר ירושלים ניר ברקת מאז הבחירות הסוערות שהתקיימו לפני שנה.

כנס מיוחד זה, בו נקבצים נציגים חרדיים, לדיונים מהותיים ומשמעותיים, לפי הנושאים העומדים על סדר היום הציבורי, באופן המחולק לתחומים ארציים, כהתמודדות עם אתגרים וקשיים למול גורמי השלטון והממסד בישראל, במיוחד בשנה קשה זו, בה הממשלה מובילה קו אנטי חרדי מובהק, תוך הטלת גזירות, קשיים ומהמורות, על הציבור החרדי. זאת בעוד נציגיו בכנסת וברשויות נאבקים יום יום להצלת כבשת הרש ולמנוע פגיעה בהם ובתושבי הערים.

במקביל ידונו נציגי הציבור החרדי ברשויות במסגרת "כנס הנבחרים" בתהליכים ותחומים הקשורים ישירות לתחום עיסוקם, כחינוך, תעסוקה, פני העיר, ייעול השירות, מניעת בירוקרטיה ועוד.

יחד עם הנציגים השונים, לוקחים חלק פעיל אישי ציבור, בראשם חברי הכנסת של יהדות התורה וש"ס, עסקנים חשובים, אישי חינוך ונציגי ממשל רלוונטיים. מעבר לאישי הציבור המשתתפים בדיונים, אישרו גם אנשי תקשורת רבים את הגעתם - כהסקת מסקנות מן הכנסים הקודמים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר