צמרת הנדל"ן בישראל שמעה: "כדאי להעסיק חרדים"

אל מול למעלה מאלפיים בכירי ענף הבניה והנדל"ן בישראל, שהתכנסו למפגש השנתי של "מרכז הבנייה הישראלי", ביקש הרב ישראל כהן רוזובסקי: "תתחילו להעסיק חרדים" (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הרב ישראל כהן רוזובסקי (צילום: באדיבת המצלם)

כ-2,000 בכירים בענף הבניה והנדל"ן בישראל השתתפו בשבוע שעבר באירוע השנתי של הענף, הנערך על ידי 'מרכז הבניה הישראלי' - עיר הנדל"ן של ישראל 2014.

נפח הפעילות בעיר הנדל"ן והנושאים הנדונים בה, הופכים אותה למרכז העצבים של ענף הבנייה והנדל"ן בישראל, ומאפשרים למשתתפים בה להכיר ולפתח קשרים, לקדם פרויקטים ועסקאות ולחזק חברויות אישיות ומקצועיות.

הרב ישראל כהן-רוזובסקי, מייסד קמפוס עין חמד וישיבת דרכי חיים, ניצל את ההזדמנות כדי להביא את בשורת אנשי המקצוע החרדים ולקדם השמה מקצועית גם בקרב ענף הבניה והנדל"ן.

הרב כהן-רוזובסקי, נאם בפני אנשי המקצוע בוועידה וביקש מהם לפתוח דלת לעובדים חרדים, לשלב בוגרי אקדמיה חרדים בתחומם וליהנות מכל היתרונות של עובד לויאלי, נאמן ומסור.

"בשנים האחרונות, מאות בני נוער משלבים לימודים תורניים עם הכשרה מקצועית ולימודי אקדמיה", סיפר הרב כהן-רוזובסקי, "אנחנו מקבלים דיווחים ממעסיקים שפתחו את הלב וקלטו עובדים חרדים. לדבריהם, מדובר בעובדים לויאליים, מסורים ונאמנים למערכת".

עוד הוסיף הרב כהן-רוזובסקי: "הממשלה לא עושה כלום בעניין שילוב חרדים בשוק התעסוקה. חוץ מהעלאת פוסטים על השקעת משאבים ותקציבים למטרה זו, כמובן, וזה שקר וכזב. הם רצים עם אג'נדה וסיסמאות ריקות מתוכן על נשיאה בנטל התעסוקה. אנחנו כן רוצים לעבוד, אנחנו כן רוצים להשתלב.

"מכאן אני קורא לכם, קבלנים ואנשי מקצוע: יש אצלנו בוגרים בתחומי השמאות, האדריכלות, עיצוב פנים ועוד. הם יודעים לתת את השירות הטוב ביותר. תפנו אלי באופן אישי ואני אדאג שממחר בבוקר תוכלו לקלוט עובדים חרדים מצוינים".

לפני סיום, הודה במילים חמות לידידו ערן רולס, יו"ר מרכז הבניה הישראלי ויוזם הועידה היוקרתית, שנתן לו את הבמה לפנות לאלפי מעסיקים ובכירים בשוק הנדל"ן הישראלי לקידום השמה של חרדים בשוק הבניה והנדל"ן.

הרב רוזובסקי עם שר השיכון אורי אריאל
עם המיליונר לארי סילברסטין
עם ערן רולס
עם ערן רולס

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר