הגאון רבי ראובן אלבז: "ש"ס יכולה לגדול ל-40 מנדטים"

חבר מועצת חכמי התורה וראש ישיבת אור החיים הגאון רבי ראובן אלבז, התייחס בליל שבת למערכת הבחירות ואמר: "ש"ס זה לא פוליטיקה זה מפעל ענק של תורה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי ראובן אלבז (צילום: פלאש 90)

הקול הספרדי: חבר מועצת חכמי התורה החדש הגאון רבי ראובן אלבז, ראש ישיבת 'אור החיים', אומר כי הפוטנציאל של תנועת ש"ס היא 40 מנדטים.

הגר"ר אלבז הגיע בליל שבת למסור שיעור במניין 'חניכי הישיבות', בבית הכנסת 'צופיוף' בשכונת הבוכרים בירושלים ואמר: "אנחנו לא מספיק מאמינים בכוחות שלנו, אנחנו יכולים לגדול גם לארבעים מנדטים. תראו את ההלוויה של מרן, רק בהלוויה היה מיליון איש שזה ארבעים מנדטים".

הרב אלבז הוסיף ואמר: "אני יכול לחתום לכם שהציבור שלנו יכול לגדול בצורה מדהימה רק אנחנו לא מאמינים לעצמנו לא מאמינים בכוחותינו ונשארים שאננים. צריכים לדבר על זה גם בשבת כי זה לא פוליטיקה. ש"ס זה מפעל ענק של תורה ועלינו לצאת מהאדישות כדי שהוא יגדל".

"מה היה כאן בלי תנועת ש"ס?" הוסיף חבר מועצת חכמי התורה: "כל החזרה בתשובה, כל המוסדות, כל התלמודי תורה כל זה בזכות ש"ס ואת זה עלינו לחזק".

"השכונה כאן, בית הכנסת צופיוף מי האמין שהוא יהיה ככה מלא בבני תורה. כל זה בזכות ש"ס ואם אנחנו רוצים שזה יגדל צריך למסור את נפשינו על כך", סיים הגר"ר אלבז את דבריו.

אל השיעור הגיע גם הגאון רבי ציון בוארון, חבר בית הדין הרבני הגדול, שליווה את הרב אלבז בסיום השיעור לישיבת 'אור החיים'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר