פשקוויל נגד הגאב"ד: האדיר את שמו של "האדמו"ר מקרונהייטס"

קיצוני "העדה החרדית" יצאו במחאה נגד הראיון שקיים הגאב"ד הגאון רבי יצחק טוביה וייס בשבועון 'כפר חב"ד' בו סיפר על הקשר שלו לחסידות ויחסיו עם הרבי מליובאוויטש (חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הגאב"ד מקבל דולר לצדקה מהרבי מחב"ד (מתוך הספר 'תפארת יעקב')

קיצוני "העדה החרדית" יצאו במחאה נגד הראיון שקיים הגאב"ד הרב יצחק טוביה וייס עם השבועון 'כפר חב"ד' בו סיפר על הקשר שלו עם החסידות.

שבועון 'כפר חב"ד': הגאב"ד שופך אור על הקשרים עם חב"ד

בפשקוויל שהפיצו, תחת הכותרת: "עוזבי תורה יהללו רשע" נכתב: "בכאב גדול נודע בקהל עדותינו על ראיון תמוה שניתן לשבועון כפר חב"ד על ידי כ"ק מרן הגאב"ד שליט"א, כאשר כל תוכנו מלא האדרת והגדלת כבודו של האדמו"ר הנודע מקרונהייטס כאיש אלוקים קדוש החוזה במראות נבואה".

בהמשך הפשקוויל שפורסם ככל הנראה על ידי מתנגדיו של הגאב"ד, לועגים עליו הכותבים ומתייחסים אליו בזלול: "עיני עיני ירדה מים, זכרנו ימים מקדם עת חסידות חב"ד המפוארת בראשות כ"ק הגה"ק מוהרש"ב זצוק"ל כאשר עמדה בעוז מראש המערכה נגד כפירת הציונות, ואפילו נגד אגודת ישראל שהתנהלה בימים ההם בראשות החפץ חיים והגרי"ח זוננפלד זצוק"ל, וזה מחשש שמא האגודה לא תילחם בציונות כדבעי".

הכותבים ממשיכים לפרט את היחס של חסידות חב"ד לארץ ישראל: "עד שעלה האדמו"ר האדמו"ר מקרונהייטס על כס האדמו"רות ופתח בשיחות ומאמרים שאסור לוותר לערבים על אף שעל מהשטחים, והחובה להלחם בערבים עד חורמה בהתגרות באומות נוראה, וקיבל בביתו בחמימות את כל מנהיגי הציונים ושאר הטמאים וקרבם ומה יעשה הבן ולא יחטא, וכהיום אין בי צעירי חב"ד לצעירי המזרחי ולא כלום".

"תזלנה עינינו דמעה על חסידות מפוארת כזאת שירדה מדרך התורה והקדושה ע"י "האדמו"ר מלך המשיח", ומיראים ושלמים המוסרים את נפשם על כל קוץ מיסודי האמונה נהפכו לבנינו מרעים, האמונים עלי תולע חיבקו אשפתות", לשון הפשקוויל.

עוד נכתב כי"בימי חולשתו של הגאב"ד העיזו מקורביו לסדר ראיון חנופה ותהילה על האדמו"ר מקורנהייטס, המעט לשומרי הסף בבית כ"ק מרן הגאב"ד שליט"א אשר אינם חסים על כבודו ומנצלים את ימי חולשתו כדי להסיתו ולהעליטו בשקרים וכזבים נגד המבצר הגדול עדתינו החרדית שיסדוה רבותינו מצוקי ארץ, עד שכל קהילות הקודש תמהים בכאב הזאת נעמי? כאשר למקורביו ואנשי סודו יחשבו רק אלו הנודעים מאז ומקדם לשונאי העדה החרדית ורבותיה".

"איך עתה יוסיפו להרוס את כל דרך העדה, וככל המפלגות העדה החרדית", נכתב בסיום, "הבו עצה הלום!!!". על החתומים "נאמני העדה החרדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות