חדו"ש נגד הרב דניאל זר: "פרסום החלום - עבירה"

בעמותת חדו"ש דורשים למנוע המשך פרסומו של חלום הרב דניאל זר, בו נגלה אליו מרן הרב עובדיה יוסף, וביקש ממנו לקרוא להצביע ש"ס. "בכוונתנו לפנות לוועדת הבחירות בנושא". הרב זר בתגובה ל"כיכר השבת": מה, אסור לספר חלומות?" (חדשות, בחירות 2015)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הרב דניאל זר (באדיבות ישיבת 'אור דוד')

בחירות 2015: בעמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון טוענים כי פרסום חלומו של הרב דניאל זר הינה לכאורה עבירה על חוק הבחירות. במכתב אזהרה ששלחה לרב זר כתבה העמותה כי בכוונתה לפנות לוועדת הבחירות ולדרוש למנוע את המשך שידורו של הסרטון.

כזכור, הרב דניאל זר סיפר בשיעור שמסר כי מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל הגיע אליו בחלומו ואמר לו לקרוא לציבור להצביע בבחירות הקרובות עבור תנועת ש"ס.

במכתב כותב מנכ"ל העמותה, עו"ד אורי רגב, כי "הדברים שנאמרו על ידך מהווים עבירה לכאורה על סעיף 122 לחוק הבחירות האוסר על שידול להצביע למפלגה תוך שימוש בהטחה לברכות".

צפו: סיפור החלום המלא של הרב דניאל זר (באדיבות ישיבת 'אור דוד')

רגב הוסיף במכתב: "בנוסף לתלונה על העבירה הכרוכה המעשה זה, בכוונתי לפנות מחר בעתירה ליו"ר ועדת הבחירות בבקשה להוציא צו מניעה האוסר על הפצת ההבטחה הנ"ל, שכדבריך הושמעה לך בחלום ואתה מפיץ אותה ברבים כחלק ממסע התעמולה להצבעה עבור מפלגת ש"ס, בניגוד לאיסור שבחוק".

רגב מסיים את מכתבו ומבקש את תגובת הרב בטרם יפנה ליו"ר ועדת הבחירות.

בשיחה עם "כיכר השבת" הגיב הרב זר למכתב: "מה, אסור לספר חלומות? לא אמרתי שום דבר. אסור לספר חלומות? לא בירכתי ולא שום דבר, רק סיפרתי חלום. רק אמרתי "הסיסמה שלנו זה הולכים לעשות רצון מרן". אני לא איש ציבור, רב שכונה או חבר כנסת. אסור לי לדבר?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר