בעקבות התקציב הדל

סוער ביהדות התורה: חברי מטה ההסברה איימו לפרוש

חברי במטה ההסברה של 'יהדות התורה' איימו לפרוש מתפקידם במידה והתקציב לפעילותו לא יגדל משמעותית. "לא ניתן לפעול עם תקציב "מצ'וקמק" שכזה. בסוף יבואו אלינו בטענות אם המפלגה תיחלש" אמרו חברים במטה ל"כיכר השבת". "לא ייתכן שבכל המפלגות משקיעים הון עתק - ורק ביהדות התורה לא" (אקטואליה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פעילים של יהדות התורה, ב-2013 (Nati Shohat/Flash90)

הבוקר פורסם בכלי התקשורת כי תקציב מימון המפלגות של סיעת יהדות התורה עומד על 8.2 מליון שקלים, בהם צפויים לעשות שימוש עד הבחירות.

אלא, שבמקביל מתברר כי דווקא בתחום העיקרי שהינו הליבה של מערכת הבחירות החליטו במפתיע במפלגה האשכנזית חרדית לקצץ. המדובר הוא על נושא הפרסום וקיום הקמפיין אשר עלה לאוויר אמנם בסוף השבוע הקודם אך נדמה כי עדיין מדשדש ואיננו מתרומם.

ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות התקציב הנמוך, הודיעו חברי מטה ההסברה המורכב ממנחם גשייד נציג הסיעה המרכזית אברהם רכטשופר איש שלומי אמונים וכן אריה זיסמן ואברימי רוזנטל מתנועת דגל התורה כי הם מאיימים להתפטר באם לא יוגדל התקציב לתחום ההסברה באופן משמעותי.

"לא ייתכן שבכל המפלגות משקיעים הון עתק בתעמולה ופרסום ובצדק משום שמבינים שזה מה שגורם לעלייה בסקרים ובעקבות כך להתחזקות המפלגה ורק אצלנו ביהדות התורה יחליטו לקצץ בנושא החשוב הזה" אמר חבר במטה.

"לא ניתן לפעול כלום עם תקציב "מצ'וקמק" שכזה. בסוף יבואו אלינו בטענות באם חלילה תהיה ירידה בכוחה של המפלגה בזמן שאנחנו מתריעים מראש ומזהירים כי בתקציב הנוכחי לא ניתן להתחיל לעבוד. שלא יגידו שאנחנו לא אמרנו לפני", הבהירו אנשי מטה ההסברה לראשי המערכת כשבכוונתם להפעיל את כל כבוד משקלם בכדי שהתקציב יורחב ויוגדל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר