קרב סוער ב'יהדות התורה'

כולם נגד כולם: "הצוות לא מקצועי, יעקב אשר אחראי"

המשבר הפנימי במטה ההסברה של "יהדות התורה" שנחשף ב"כיכר השבת" גורר תגובה נזעמת מצד גורמים במפלגה שמאשימים כי "הקמפיין מקרטע" לאחר שבצוות שנבחר לא מעורבים גורמים מקצועיים אלא נציגי היומונים המפלגתיים • ויש אצבע מאשימה: "מי שמונה על נושא ההסברה הוא ח"כ יעקב אשר" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ יעקב אשר (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בוקה ומובלקה במטה ההסברה: גורמים ב'יהדות התורה' משיבים אש ומאשימים "הצוות אינו מקצועי, הקמפיין לא מתרומם", ומפנים אצבע מאשימה לחבר-הכנסת יעקב אשר האחראי על ההסברה.

אמש (רביעי) חשף "כיכר השבת" כי במטה ההסברה של מפלגת 'יהדות התורה' קיים משבר פנימי עמוק וכי חברי המטה מאיימים להתפטר ולפרוש בשל סיבות שונות.

הבוקר, המשבר מחריף עוד יותר, וגורמים ב'יהדות התורה' אומרים ל'כיכר השבת' כי "הקמפיין מתנהל באופן צולע ומקרטע" וכי "בולט הדבר שאין מעורבים בו גורמים מקצועיים".

לדברי אותם גורמים במפלגה: "במערכות בחירות קודמות, חברי הכנסת חילקו ביניהם את כל תחומי הארגון והסברה, כשבנושא הקמפיין ותעמולת הבחירות טיפלו באופן ישיר גורמי המקצוע ואלו שעוסקים בכך במשך כל השנה, בין השאר בסיוע של עוזרי ויועצי חברי הכנסת (לדוגמת יעקב איזק נציג ליצמן, שניאור רוזן נציגו של פרוש וירח טוקר מטעם גפני), הפעילים בנושא במשך כל השנה".

"הפעם", אומרים הגורמים, "בניגוד לכך, הטילו את המשימה הכבידה על ארבעה עיתונאים אנשי היומונים כאשר עם כל ההערכה המקצועית אליהם, עדיין אין להם את ההבנה העמוקה כיצד מנהלים קמפיין הסברה וכיצד מביאים את הנתונים והעובדות לכלל הציבור החרדי ולא רק לקוראי היומונים".

שלושת ח"כי 'דגל התורה' (צילום: באדיבות המצלם)

"אין זה חוכמה לשכנע את המשוכנעים", אומרים הגורמים. לדבריהם, "בניגוד לעבר הפעם נמצאים בפורום מטה ההסברה רק נציגי היומונים המפלגתיים ללא יועצי התקשורת של הח"כים מה שגורם להסברה לדשדש ולכן אין זה פלא מדוע הקמפיין לא ממריא ולא מתרומם".

"הם אולי יודעים לערוך עיתון או לכתוב כתבה אבל לא מומחים בלהעביר מסרים קליטים ובהירים במטרה לכבוש את לב הציבור", טוענים הגורמים במפלגה ודאגה גוברת בקולם.

אותם גורמים הודפים ומכחישים שמועות שהתפרסמו ברשתות החברתיות על מעורבות של ח"כ גפני בנושאי ההסברה ומציינים כי "צריך לזכור שהפעם מי שמונה על נושא ההסברה הוא ח"כ יעקב אשר שקיים ישיבות קדחתניות בנושא והאחריות מוטלת עליו בלבד".

"יש כאן שתי בעיות חמורות", מציינים הגורמים ב'יהדות התורה', "הראשונה הינה הקמת הצוות ההסברתי שנעשתה באופן שגוי ללא שילוב אנשים שמבינים בתחום זה שהינו קריטי להצלחה במערכת הבחירות וגם העובדה שלא מחלקים את התפקידים ותחומי האחריות בין כולם".

יצוין כי אריה זיסמן ומנחם גשייד היו שותפים גם במערכו בחירות קודמות במטה הסברה אולם אז כיהנו על תקן של יועצי תקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר