"הרב יורם אברג'ל סבור כי אלי ישי ייצג הכי טוב את עולם התורה"

עו"ד אריה ליבוביץ, מקורבו של הגאון רבי יורם אברג'ל מנתיבות, מסביר מדוע הרב החליט לתמוך במפלגת 'יחד' של אלי ישי. "היא תייצג הכי טוב את עולם התורה" • האזינו (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב יורם אברג'ל (צילום: אבי פלח)

"הרב חושב היום שהתנועה של אלי ישי היא התנועה שתייצג הכי טוב את עולם התורה", כך מסביר עו"ד אריה ליבוביץ, את דעתו של הגאון רבי יורם אברג'ל מנתיבות, שהביע תמיכה במפלגת 'יחד'.

בראיון לתוכנית 'שמונה עד עשר' עם מרדכי לביא ברדיו 'קול ברמה', אומר עו"ד ליבוביץ המקורב לרב אברג'ל כי יש לרב "לפחות 2,500 קולות באזור הדרום. אני מקווה שזה אמיתי. המשטר בלימודים בכולל הדוק ואני מקווה שהמספר אמיתי".

מהיכן הרב ממן את המשכורות לאותם אברכים, נשאל עורך הדין שהשיב בביקורת מרומזת על רבנים אחרים: "הרב עובד קשה ובשונה מרבנים אחרים הוא מתגורר בדירת שיכון והכסף הולך לאן שצריך".

עו"ד ליבוביץ מספר כי "לרב אברג'ל יש כבוד עצום לרב בעדני ולכן גם במכתבו של הרב הוא שומר כבוד לתנועת ש"ס. הרב חושב היום שהתנועה של אלי ישי היא התנועה שתייצג הכי טוב את עולם התורה ולא רק את הכוללים של חרדים ספרדים. לדעתו של הרב התנועה תסייע ללומדים אצלו ולכן אין קשר לרב בעדני".

ליבוביץ טוען כי למרות השבחים שהעריף הרב בעבר על תנועת ש"ס הוא סבור כי תנועת 'יחד' היא ממשיכה דרכו של הרב עובדיה יוסף. "את הרב אברג'ל שמעתי מדבר בשבחה של תנועת ש"ס ובשבחו של אריה דרעי בעבר ועדיין חושב שהייצוג הטוב ביותר על דעת הרב עובדיה יוסף בשנים האחרונים ובוודאי עכשיו זה אלי ישי. אי אפשר להתווכח משום שהוא כתב זאת בכתב ידו ולא בהודעת טקסט".

עורך הדין ששימש לפני כשנה כפרקליטו של הרב אברג'ל בעת מעצרו, טוען כי "בתקופת המעצר אני לא שמעתי את הרב מתלונן פעם אחת (על תנועת ש"ס - צ"ג). אני חושב שכל מי שעיניו בראשו יודע את תשובתי על ש"ס".

"הרב חושב שאלי ישי יותר מתאים ואנשים עושים מזה דיון שלם. הרב לא צריך לחשוב שמישהו אחר פסול אלא מי יותר טוב. זה הכול", טען הפרקליט.

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו קול ברמה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר