קרב על קולות החרדים

נתניהו והרצוג שוחחו עם דרעי וגפני; "גדולי ישראל יכריעו"

לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה, בהם תנועת ש"ס קיבלה שבעה מנדטים ו'יהדות התורה' שישה מנדטים, החל הקרב על קולות החרדים לממשלה הבאה • נתניהו והרצוג מיהרו לשוחח עם יו"ר ש"ס אריה דרעי ועם יו"ר 'דגל התורה' משה גפני • גפני בראיון ראשון ל"כיכר השבת": "שוחחתי עם נתניהו והרצוג, אמרתי לשניהם שגדולי ישראל הם אלו שיכריעו ואנחנו ממתינים לקבל את החלטתם הסופית" • צפו (חרדים)

ישראל כהן וישי כהן | כיכר השבת |
(צילומים: פלאש 90)

בחירות 2015 • הציבור בחר: לאחר פרסום תוצאות המדגמים בערוצי הטלוויזיה, בהם תנועת ש"ס קיבלה שבעה מנדטים ו'יהדות התורה' קיבלה שישה מנדטים, החל הקרב על קולות החרדים לממשלה הבאה.

תחילה התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר ש"ס אריה דרעי והזמין אותו להיפגש עמו עוד הערב אך בסיומה של השיחה הוחלט כי השניים ייפגשו מחר בצהריים. גם יו,ר 'המחנה הציוני' שוחח עם יו"ר ש"ס אריה דרעי.

במקביל התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו גם לראשי 'יהדות התורה', ושוחח עם ח"כ משה גפני שהבהיר לו כי מועצת גדולי התורה היא זו שתכריע.

יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג מיהר גם הוא לפנות ל'יהדות התורה' ושוחח עם חבר הכנסת משה גפני ושמע גם ממנו כי גדולי התורה יכריעו.

ח"כ משה גפני אומר בראיון ראשון ל"כיכר השבת" כי הייתה לנו מערכת בחירות קשה וסוערת, עבדנו קשה, ריכזנו את כל המאמצים ואנחנו מקווים שעד הבוקר נגיע לשבעה ואפילו שמונה מנדטים.

גפני מספר כי ראש המשלה בנימין נתניהו התקשר אלי וגם יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג, אמרתי לשניהם שאנחנו צריכים לדון עם גדולי ישראל.

"גדולי ישראל הם אלו שיכריעו ואנחנו ממתינים לקבל את החלטתם הסופי", הוא מבהיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר