מתקפה חריפה

ח"כ גפני: 'פירון חצוף, רשע ושונא את הציבור החרדי'

ח"כ משה גפני יצא היום במתקפה חריפה כנגד ח"כ שי פירון, ותקף אותו במילים חריפות. במהלך נאום במליאת הכנסת, התייחס גפני לדבריו של פירון על מוצאי גופת אור אסרף ואמר: "מי שמצא אותו זה אנשים חרדים, קצת צניעות שתהיה לשי פירון הזה. חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי. צפו בנאום (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

מתקפה: יו"ר 'דגל התורה 'ויו"ר ועדת הכספים הנכנס ח"כ משה גפני יצא היום (רביעי), במתקפה חריפה נגד שר החינוך לשעבר שי פירון מ'יש עתיד', במהלך נאום שנשא במשכן הכנסת ואמר: "כמה רשעות יכולה להיות בבן אדם אחד. חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי"

בפתח דבריו התייחס גפני לעובדה כי מתנדבים חרדים הם אלו שמצאו לראשנה את גופת הנער הנעדר אור אסרף ז"ל בנפאל, כשהוא מתייחס לדבריו של שי פירון יממה קודם שטען כי פגש את חברי משלחת יחידת אגוז לנאפל שטענו כי שר הביטחון בוגד בהם אחרי שהוא הולך לחוקק חוק לתלמידי הישיבות ואמר: "אני לא יודע כמה רשעות יכולה להיות בבן אדם אחד.

"מי שמצא את גופתו של אור אסרף – לא הייתי אומר את זה – זה אנשים חרדים, אנשים שבאו מהמשלחת מנפאל היו מזק"א ומאיחוד הצלה, שאגב, הם מימנו את המשלחת הזאת יחד עם יחידות החילוץ.

"הם מצאו אותו ראשונים, הם הביאו אותו, יחד עם חיילי יחידת אגוז. ללכת ולדבר נגד הציבור החרדי באמצעות חיילי יחידת אגוז, שמצאו את אור אסרף, כשהחרדים היו שם, כמה רשעות יכולה להיות בבן אדם אחד? אני לא רוצה להתבטא במילים לא פרלמנטריות.

גפני המשיך ותקף את פירון: "הוא רוצה להיות אופוזיציה, שיהיה אופוזיציה. למה על הגב שלנו הוא מאשים את שר הביטחון בבגידה? שר הביטחון היה רמטכ"ל, מה הוא היה? עם כל הכבוד, הוא מנהל פה את העולם? מי שהתנדב לעניין הזה יחד עם רבים מהעם היהודי, היו הרבה מאוד חרדים, בזק"א, ב"איחוד הצלה", בארגונים נוספים שהיו שם, ואני כבר לא מדבר על שליח חב"ד שריכז את כל העניין".

"קצת צניעות שתהיה לשי פירון הזה. חצוף ורשע ששונא את הציבור החרדי", סיים גפני את דבריו החריפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר