סערת סמינר מאיר

מכתבים סותרים: האם מנהל סמינר מאיר ביקש לצאת לפנסיה?

בחודשים האחרונים שיגר הרב שמואל מאיר, מנהל סמינר מאיר בבני ברק, מספר מכתבים סותרים באשר לרצונו לצאת לפנסיה, כאשר באחרון שבהם שב והודיע לעירייה כי ברצונו לצאת לפנסיה (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: google.maps)

סערת השליטה בסמינר מאיר בבני ברק: האם מנהל הסמינר הרב שמואל מאיר ביקש לצאת לפנסיה לקראת שנת הלימודים החדשה?

כפי שדווח מוקדם יותר, הרב שמואל מאיר חתם על מינויה של הרבנית חנה אריאל למנהלת הסמינר, כממלאת מקומו, וזאת בניגוד לדעת גדולי ישראל שהכריעו כי הרבנית רחל רובינשטיין תמונה למנהלת הסמינר.

עוד בנושא:

אלא שמבדיקת "כיכר השבת" עולה כי הרב מאיר שיגר מספר מכתבים במהלך החודשים האחרונים בענינים הנוגעים להמשך שליטתו בסמינר.

מתברר כי לאחר המינוי הוא כתב מכתב לראש עיריית בני ברק חנוך זייברט בו הצהיר כי ברצונו לצאת לפנסיה, אך שבתחילת חודש אב חזר בו והצהיר כי ברצונו שלא לפרוש.

אלא שבתאריך י"א אלול כתב שוב מכתב בכתב ידו לעיריית בני ברק בו הצהיר כי רצונו לצאת לפנסיה.

כזכור בהוראת מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן ובברכת מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי מונתה הרבנית רחל בורשטיין, אשת הגאון רבי שמואל יעקב בורנשטיין, למנהלת ​הסמינר, כדי שתוכל לדאוג לחינוך התלמידות לאור התרחבות הסמינר שנחשב לאחר היוקרתיים בציבור הליטאי.

אלא שהרב שמואל מאיר הביע התנגדות למינוי והודיע על מינויה של הרבנית חנה אריאל, בתו של הגר"ש שבדרון זצ"ל, למנהלת הסמינר, זאת בניגוד לעמדתם והוראתם של גדולי ישראל.

הבוקר הגיע הרב מאיר לסמינר כשהוא מלווה ברבנית אריאל וכינס את כל המורות והסגניות כשהוא מציג בפניהם את המנהלת החדשה שתמלא את מקומו עד לשובו לתפקיד באופן מלא.

במקביל שלח הרב מאיר מכתב לראש העיר חנוך זייברט ולכל הגורמים הרלוונטיים, בו הןוא מודיע על המינוי החדש של המנהלת, בכדי ליתן למינוי תוקף חוקי.

גורמים המעורבים בנעשה מסבירים שאין למהלך כל משמעות מאחר והרב מאיר עצמו הודיע כי הוא מתכוון להתפטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר