בג"צ הכריע:

האם תשאר במאה-שערים; פרקליטיה: "זהו ניצחון ענק"

בג"צ הפך היום את החלטת בית המשפט המחוזי, ומשאיר את האם החשודה בהרעבת בנה במאה שערים. שופטי העליון דחו היום את ערעורה של הפרקליטות, אשר ביקשה להרחיק את האם מילדיה, הוא קיבל את ערעור סנגוריה אשר ביקשו שלא להרחיקה ממאה שערים, בה היא מתגוררת עם ילדיה (חרדים)

יוסי הר-מור | כיכר השבת |
האם ופרקליטיה. (פלאש 90)

בג"צ הפך היום את החלטת בית המשפט המחוזי, ומשאיר את האם החשודה בהרעבת בנה במאה שערים.

שופטי העליון דחו היום את ערעורה של הפרקליטות, אשר ביקשה להרחיק את האם מילדיה, הוא קיבל את ערעור סנגוריה אשר ביקשו שלא להרחיקה ממאה שערים, בה היא מתגוררת עם ילדיה.

"המשיבה לא תופרד מילדיה ותורשה להתגורר עמם בבית המשפחה בשכונת מאה שערים", פסקו השופטים, "זאת בכפוף להבאתם לביקורת רופא, שלוש פעמים בשבוע, בנוכחות נציג שירותי הרווחה". לצד זה, הורו השופטים כי האם הנאשמת בהרעבת בנה "תשהה בתנאי מעצר בית מוחלט ובפיקוח מלא של ארבעה מפקחים".

שופטי העליון דחו את החלטת בית המשפט המחוזי שחייבה את האם להתחיל בטיפול פסיכיאטרי.

"אני רוצה לדבר על דבר שכל אמא שיש לה ילדים יודעת. הילדים שלי עוברים עכשיו ייסורים שאין ילדים אחרים שעוברים זאת. הילדים שלי סובלים", סיפרה האם במהלך הדיון לבית המשפט. "גם בתקופה שבה טיפלתי בבני ח´, הייתי חוזרת לילדים בכל ערב ובכל בוקר. הילדים שלי קיבלו כל חייהם את כל תשומת הלב. במהלך הפרשה הזאת הם עברו סיוטים ולא נתתי להם לעבור זאת. הייתי מביאה אותם מדי פעם לבית החולים, במיוחד כאשר טיפלתי בבני הקטן".

בתגובה להחלטת בג"צ, אמרו עורכי-הדין של האם דוד הלוי וראובן בר חיים: "מדובר בניצחון ענק למרשתנו. ההחלטה דוחה מכל וכל את דרישתה העיקרית והבלתי מתפשרת של המדינה להפריד בין האם לילדיה. תחנות הצדק טחנו אולי לאט, אבל בצדק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר