פרסום ראשון ב´כיכר השבת´:

השב"ס מפצה את בניזרי: היום ביקור מאביו ואחיו

ביקור-פיצוי: בעקבות הסערה הגדולה שהתחוללה עקב סירובו של ´שירות בתי הסוהר´ לאשר לאסיר שלמה בניזרי השתתפות בברית לנכדו, החליט השב"ס לאשר לבניזרי מחווה מיוחדת: בביקור מיוחד שאושר לו, יקבל היום שלמה בניזרי את אביו מימון,יחד עם אחיו שמואל ויצחק. כל הפרטים (חדשות, חרדים)

חנוך לס | כיכר השבת |
בניזרי בכלא (כיכר השבת)

פרסום ראשון: בעקבות הסערה הגדולה שעוררה החלטת שירות בתי הסוהר שלא לאפשר לאסיר הרב שלמה בניזרי השתתפות בברית לנכדו, למרות תקדימים דומים בעבר, של אסירים שיצאו לשמחות משפחתיות גם בתוך תקופת המאסר הראשונה, החליט כעת השב"ס כעת על מחווה מיוחדת לבניזרי, במסר של רצון טוב.

על פי ההודעה שקיבלה היום משפחת בניזרי, אישר השב"ס ביקור מיוחד בכלא של המשפחה המורחבת, בהם אביו של שלמה - מימון, ואחיו שמואל ויצחק.

הביקור המרגש של בני המשפחה, יערך היום ב-10 בבוקר בכלא מעשיהו. אימו של שלמה לא תגיע עקב קשיי הליכה, גם אחיו דוד לא ינכח בביקור הנוכחי שהוגבל ל-3 משתתפים בלבד, ויוחד לבני המשפחה תושבי הצפון, המגיעים משם במיוחד כדי לבקר את אחיהם הכלוא.

כזכור, בעקבות סירוב השב"ס בראשית השבוע לאשר לבניזרי את השתתפות בברית, פנה עורך דינו לבג"ץ בדרישה לאשר את ההשתתפות, אולם עתירתו נדחתה. מאוחר יותר התראיין עורך דינו לשדרנית יעל דן בגלי צה"ל, וטען כי מצבו הנפשי של בניזרי קשה: "הוא לקח קשה את העובדה שלא מאפשרים לו להשתתף בברית המילה של נכדו, והוא נזקק לטיפול פסיכיאטרי בכלא" סיפר עורך הדין.

את השתתפותו בברית עשה בניזרי דרך הטלפון, כשהוא אף נושא דברים בפני המשתתפים: "ליבי במזרח ואנכי במערב הפרוע. אני יושב פה ומוריד דמעות של שמחה לצד דמעות של עצב. אני אומנם לא יושב איתכם, אבל אני נמצא איתכם ושמחתי גדולה מאוד. מנסים לעצור אותנו, אבל היהדות ממשיכה לעולם".

"אני את ילדיי חינכתי כל ימי לביישנות, רחמנות וגומלי חסדים, כמו שהוריי היקרים חינכו אותנו. אבל לצערי, בשמונה השנים האחרונות, אני נתקל בנקודות שחורות מאוד, חוסר של רחמנות. זורקים אבן אחרי הנופל. שמעתי היום שכמה שדרנים כל-כך שמחים לאידו של אדם שלא זכה להשתתף בברית-מילה לנכדו. למה, למה אתם שמחים", שאל בניזרי בכאב.

בניזרי גם התייחס באותו מעמד לשמועות כאילו הוא מופלה לטובה: "לאותם אלה שחושבים שאני מקבל פריבילגיה, אני רוצה להגיד, שידע כל עם ישראל: אני לא מקבל שום פריבילגיה. אני יושב עם שמונה אנשים בחדר. אני כמו כולם. אני לא מבקש שום-דבר אחר. אני מבקש תנו לי להיות כמו כולם. תפסיקו לפגוע בנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר